avatar Ten blog rowerowy prowadzi sierra z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 186469.80 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.26 km/h i się wcale nie chwalę.

Styczeń, 2016

Niedziela na Pierzchałach

Niedziela, 31 stycznia 2016 · dodano: 31.01.2016 | Komentarze 2

wszystkie fotki

Tym razem minutę po 8:45 jeden telefon do Władka i dwie propozycje: Pierzchały bądź jeśli pojedzie z nami Sławek-Wielbłądzi Garb. Kiedy Władziu próbował wyciągnąć Sławka, ja wysłałem krótką wiadomość do Tomka i po kilku minutach wszystko było jasne. Oczywiście Tomek z Pasłęka miał trochę bliżej z Pasłęka nim my na miejsce spotkania i tak po kilku rozmowach doprecyzujących już razem dotarliśmy nad zbiornik pierzchalski. Po odwiedzeniu mola widokowego i sforsowaniu wiszącego mostka zabraliśmy się za przygotowanie ugniowej biesiady. A łatwo nie było, drewno dość wilgotne, lekko kapiący z nieba kapuśniaczek nie ułatwiały zadania. Na szczęście nieoczekiwanie pojawiła się Sara z Jej Opiekunami i po kilku chemicznych czarach pojawiły się nieśmiałe płomyki. Kolejna miłą niespodzianką było pojawienie się Sławka, który dotarł do Nas trochę hybrydowo. Niestety wszystko co dobre szybko się kończy i po zdematerializowaniu naszych zapasów przyszedł czas na powrót. Te paręset metrów drogi leśnej pokonanej po lekko klejącej się mazi dość szybko uszczupliło rowerowe siły i propozycję Tomka na domową pomidorową przyjęliśmy jednogłośnie.
Warto było :)
Dzięki Panowie za wspólnie spędzoną rowerową niedzielę.

Parę kaemów po dłuższej przerwie

Sobota, 30 stycznia 2016 · dodano: 30.01.2016 | Komentarze 2

wszystkie fotki

Wprawdzie po ostatnim, dość bolesnym przyziemieniu (jeszcze odczuwam przeszywający ból w prawym nadgarstku i przedramieniu) trochę pauzowałem ale dziś z ciepłych domowych pieleszy wyciągnął mnie  Władek (długo nie musiał mnie namawiać) i wspólnie zrobiliśmy mierzejowy spacerek. Wiatr był sprzymierzeńcem, tylko do, z powrotem lekko halsując, starliśmy się z nim zmierzyć. Oczywiście, skoro mierzeja, to ulubionym singielkiem (próbowaliśmy trochę plażą, ale dziś była łaskawa tylko dla dwóch motobikerów) i niezapowiedziana wizyta w "Siódmym Niebie". Wracając, ból nadgarstka by coraz dokuczliwszy i sądzę, że w najbliższym "wolnym terminie" trzeba będzie się zmierzyć z Naszym Systemem Zdrowotnym. A na razie zaciskając zęby liczę jutro na jakiś mały wypadzik.
Dzięki Władziu za wspólną wycieczkę.

• Aktywność Narciarstwo

Niestety odwilż, ale wczorajszy dystans pobity

Niedziela, 24 stycznia 2016 · dodano: 24.01.2016 | Komentarze 0

Dzisiaj, według znawców tematu, warunki na bieganie na deskach były raczej kiepskie. Na rundce wkoło komina spotkałem kilka osób, ale wycieczki eksploracyjne raczej nie wchodziły w rachubę ze względu na widzialność nieprzekraczającą kilka metrów. Z ostatniego kółka zrezygnowałem ze względu na mocno klejący się do nart śnieg. Ogólnie było extra, udało się zrobić kilka fotek, no i pobić poprzedni dystans.
Zobaczymy czy jutro da się poślizgać, ostatni spotkany na szlaku narciarz zasugerował smarowanie woskiem, co właśnie za chwilę będę robił i mam nadzieję na parę poniedziałkowych, biegowych kaemów.

Kategoria codzienność

• Aktywność Narciarstwo

Na rowerze te miejsca wyglądają inaczej

Sobota, 23 stycznia 2016 · dodano: 23.01.2016 | Komentarze 1

Dziś w mocno poszerzonym składzie, wybraliśmy się podziwiać uroki, dobrze znanych z wycieczek rowerowych i zupełnie odmienionych "białą kołderką" (z perspektywy nart biegowych) okolic naszego pięknego grodu. Wojtek zabrał swoją młodszą latorośl, która a właściwie który po raz pierwszy posmakował czaru dwóch, średnio skrętnych desek. Oczywiście nie mogło zabraknąć Władka i Sławka, którzy zarazili mnie swoją pasją. Był też Lesiutek, który po przywitaniu, ustawiwszy narty na Głogowe Wzgórze, po chwili zniknął pozostawiwszy za sobą biały tuman śniegu. Niestety, czasami trafialiśmy na zupełnie odśnieżone trakty, które dla rowerów byłyby w sam raz, a narty nie bardzo chciały się po nich ślizgać. Na szczęście Władek i Wojtek, jako prowadzący potrafili znaleźć głębszą i bardziej zdatną do jazdy "nawierzchnię".
Dzięki Panowie za dzisiejsze biegowe szwendanko.
Chyba bez upadku, trzeci "trening" i prawie podwoiłem dystans ;)

Tym razem okolice Goplanicy

Piątek, 22 stycznia 2016 · dodano: 22.01.2016 | Komentarze 0

Wprawdzie umówiliśmy się z Władkiem na 17, ale jak to zwykle bywa wystarczył kwadrans akademicki by wspólnie zmierzyć się z dzisiejszą wycieczką. Oczywiście znowu zaliczyłem niekontrolowane przyziemienie (nawet dwa razy), ale jaki byłem dumny jak udało się zjechać mocno pochylonym zjazdem (oczywiście to pojęcie względne, ale biorąc pod uwagę moje i Sławka "biegowe raczkowanie", to po prostu był wyczyn) bez glebowania. Chyba dość skutecznie połknąłem "bakcyla biegowego", ponieważ zrezygnowałem ze sprzętu z zaprzyjaźnionej wypożyczalni i w drodze zakupu, nabyłem całkiem nowe (pasujące do reszty oprzyrządowania), wygodne, cieplutkie... obuwie i przekazane w drodze prawie nieodpłatnego przekazania reszty sprzętu.
Wprawdzie trochę "łamię serce Mojej Gwieździe" (trochę Ją zaniedbując), ale śnieżne rowerowe powroty i to co ze sobą zabiera sprawia, że wątpliwości co do wyboru: rower czy biegówki, szybko znikają.
Jutro znowu trzeba trochę pobiegać, a w niedzielę skorzystać z pomysłu MarkaB na rowerowe kręconko na ugień i kiełbę na plaży w Pęklewie.
Dzięki Władek i Sławek za wspólnie spędzony biegowy wieczór :)
tu ślad wg Endo Władka

Pierwszy raz na biegówkach ze Sławkiem i Wojtkiem

Czwartek, 21 stycznia 2016 · dodano: 21.01.2016 | Komentarze 2

Szkoda, że bez fotek. Chociaż nie dałem się sfocić Wojtkowi... ;)
Poza tym uważam, że mój debiut w tej nowej (dla mnie aktywności) wypadł całkiem, całkiem :)
Dzięki Sławek, że mimo niezbyt fortunnie dobranego smaru do nart (konsystencją przypominał skrzyżowanie miodu z klejem) dałeś radę ;)
Dzięki też Wojtkowi za wiele, udzielonych cennych rad podczas mojego biegowego rozprawiczenia ( czytaj: "treningu").