• Aktywność Narciarstwo

Tym razem okolice Goplanicy

Piątek, 22 stycznia 2016 · dodano: 22.01.2016 | Komentarze 0

Wprawdzie umówiliśmy się z Władkiem na 17, ale jak to zwykle bywa wystarczył kwadrans akademicki by wspólnie zmierzyć się z dzisiejszą wycieczką. Oczywiście znowu zaliczyłem niekontrolowane przyziemienie (nawet dwa razy), ale jaki byłem dumny jak udało się zjechać mocno pochylonym zjazdem (oczywiście to pojęcie względne, ale biorąc pod uwagę moje i Sławka "biegowe raczkowanie", to po prostu był wyczyn) bez glebowania. Chyba dość skutecznie połknąłem "bakcyla biegowego", ponieważ zrezygnowałem ze sprzętu z zaprzyjaźnionej wypożyczalni i w drodze zakupu, nabyłem całkiem nowe (pasujące do reszty oprzyrządowania), wygodne, cieplutkie... obuwie i przekazane w drodze prawie nieodpłatnego przekazania reszty sprzętu.
Wprawdzie trochę "łamię serce Mojej Gwieździe" (trochę Ją zaniedbując), ale śnieżne rowerowe powroty i to co ze sobą zabiera sprawia, że wątpliwości co do wyboru: rower czy biegówki, szybko znikają.
Jutro znowu trzeba trochę pobiegać, a w niedzielę skorzystać z pomysłu MarkaB na rowerowe kręconko na ugień i kiełbę na plaży w Pęklewie.
Dzięki Władek i Sławek za wspólnie spędzony biegowy wieczór :)