Luty, 2016

W swaty do Heleny

Czwartek, 11 lutego 2016 · dodano: 12.02.2016 | Komentarze 0

W zasadzie dzisiejszej wycieczki miało nie być, ale po szybkim i skutecznym serwisie (drugi łańcuch, regulacja przerzutki przedniej: w tym wymiana jej linki, postawiona diagnoza: umiera łożysko suportu i zakupie kilku potrzebnych rzeczy) około 18 byłem gotów. Zadzwonił Władek, później Sławek, że chętnie jak to pisze Robert "ruszą workiem". Zatem, jeśli krótko to na swaty do przyszłej teściowej... Przyjemnie się pedałowało, zefirek zupełnie ustał i z niezbyt powalającym wynikiem (przecież najważniejsze są kaemy) documowaliśmy do portu.
Dzięki Panowie za wspólny wieczorny wypadzik.

Środowa latareczka w Małdytach

Środa, 10 lutego 2016 · dodano: 10.02.2016 | Komentarze 0

Zainspirowany pomysłem na "Tłusty Czwartek" zaproponowałem Małdyty, które może nie są zbyt wymagające (jeśli chodzi o jazdę terenową), ale stanowi pewną odskocznię od wypadów mierzejowych. Dziś pod dawną Baximą pojawił się Krzyś i Sławek, a jak się później okazało (z pewnym opóźnieniem Władek). Tempem prawie treningowym dotarliśmy do Małdyt, które przywitały Nas drobnym kapuśniaczkiem (dziwne bo tylko w tamtych okolicach niebo się popłakało). Po wciągnięciu orlenowej kanapki i wychyleniu "wiadra" czekolady, podobnym tempem documowaliśmy do portu.
Dzięki Panowie za utrzymanie środowej rowerowej latareczki.

Parę kaemów po pracy

Poniedziałek, 8 lutego 2016 · dodano: 08.02.2016 | Komentarze 0

Miałem spore wątpliwości by dzisiaj ruszyć "cztery litery" ze względu na urywający głowy lekki zefirek, ale od czego ma się Kolegów...  Najpierw Władek, następnie Sławek i chwilę po 17 ruszyliśmy z zamiarem kilkukilometrowej przejażdżki. Od słowa, do słowa wybór padł na krótką, ale treściwą wycieczkę. I tak w dobrym czasie, biorąc pod uwagę średni sprzyjającą aurę, rzuciliśmy cumy.
Dzięki Panowie za wspólną, popołudniową wycieczkę.

Święty Kamień z Ekipą

Niedziela, 7 lutego 2016 · dodano: 07.02.2016 | Komentarze 2

Na zaproszenie MarkaB, na jagiellonie , pojawiła się spora grupka cyklistów (w tym jeden rodzynek, Marta) i po wspinaczce wysoczyznowej przez Jelenią Dolinę i odwiedzeniu kilku MOR-ów Green Velo dotarliśmy do celu. Po ugniu i kiełbie, postanowiliśmy torowiskiem Kolei Nadzalewowej wrócić na szlak. Klejenie dętki w Tolkmicku i powrót pod średnio sprzyjający zefirek (na szczęście Nasze Lokomotywy: Kudłaty i Sławek pozwoliły documować do portu).
Dzięki Wszystkim za rowerową niedzielę :)

P.S.
Dodawanie wpisu na raty okazuje się słusznym posunięciem.
Zaczynamy od tekstu (zapisujemy), ponownie edycja, dodanie fotki (zapis), ponownie edycja- dodanie mapki i działa.
Trochę to upierdliwe, ale skuteczne.

Z Jubilatem do Jędrusia

Sobota, 6 lutego 2016 · dodano: 07.02.2016 | Komentarze 0

Wprawdzie na sobotę plan był trochę inny, ale pod Netoperkiem pojawili się: Zbyszek, Tomek i Wiesiek i Wielbłądzi Garb zamieniliśmy na Jędrusia w Nowym Stawie. Pod Nowym Dworem Gdańskim lekko zdechłem i pomimo przeciwnego zefirka i kapuśniaczku wspólnie dotarliśmy do kultowej cukierni. Tam okazało się, że Wiesiu za chwilę przekroczy szósty krzyżyk (były życzenia, tort) i po doładowaniu kaloriami skierowaliśmy kroki w stronę Elbląga. Trochę namówiony przez Tomka skosztowałem "klasycznego woła w bułce" oraz wspólnie poznaliśmy różnice między frytkami: "steakhouse", a "belgijskimi".
Dzięki Panowie za wspólnie spędzoną rowerową sobotę.
P.S.
Oczywiście Najlepsze Życzenia dla Naszego Jubilata, Wiesia.

prawie wszystkie fotki

Pomysł na "Tlusty Czwartek"

Czwartek, 4 lutego 2016 · dodano: 04.02.2016 | Komentarze 2

Niestety po pracy nie ma szans by dotrzeć przed zamknięciem do kultowego "Jędrusia" w Nowym Stawie, czy nawet w Nowym Dworze Gdańskim, zatem pomysł Władka na pączka w Małdytach, ściśle rzecz biorąc na tamtejszym Orlenie wydawał się doskonały. Ale "Mojej Gwiezdzie" ta propozycja nie przypadła do gustu i już na starcie wycieczki uznała, że bez wymiany napędu nie pojedzie. Na szczęście zaprzyjaźniony serwis dokonał niemożliwego i kilka minut po 17 ruszyliśmy w kierunku celu.
Po dotarciu zamówiliśmy "pączka" (w zasadzie było ich dziesięć) i duuuuuuużą czekoladę ;)
Wszystkich nie zjedliśmy...
W okolicach Krosna dołączył do Nas MarekB, a już w samym Elblągu-Mariusz (Kudłaty).
Dzięki Panowie za Wspólne Kręconko :)
P.S.
Dziś pochłonąłem jedenaście pączków.

wszystkie fotki

Jutro ma być śnieg z deszczem, dzisiaj "tylko" deszcz

Środa, 3 lutego 2016 · dodano: 04.02.2016 | Komentarze 0

"Lekki" zefirek pomieszany z "drobnym" kapuśniaczkiem sprawił, że w Marzęcinie wspólnie: Władek, Sławek i ja, podjęliśmy decyzję, że lepiej będzie się trochę powspinać niż próbować dotrzeć na mierzejowy singielek. Zatem "dotowarowani" ulubionymi Rangórami, Jelenią Doliną, następnie przez Majewo i Bażantarniowym Green Velo (niewiele brakowało byśmy na zjeździe trafili w leżący w poprzek szlaku wiatrołom) z wyraźną ulgą rzuciliśmy cumy.
Dzięki Panowie za wspólną przejażdżkę.