Listopad, 2017

Dystans całkowity:1964.52 km (w terenie 0.00 km; 0.00%)
Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:130.97 km

Plaża w Jantarze

Środa, 8 listopada 2017 · dodano: 09.11.2017 | Komentarze 2

Wygłodzony rowerowo Sławek zaproponował tempo raczej treningowe i pamiętając wczorajszy, raczej chłodny wieczór, ubrałem się dość zimowo i szybko tego pożałowałem ;)
Z prędkością pendolino minęliśmy Piotra i po małym ładowaniu baterii z międzylądowaniem w Jantarze documowaliśmy do portu.
Wujek Dobra Rada "radzi":
Czasem warto sprawdzić stan dętki (nawet tej nowej i nigdy nie rozpakowanej), bo kiedy trzeba ja zmienić (względnie Kogoś poratować), może się okazać że trzeba kleić tą dziurawą co nie zawsze się udaje...

Spontaniczny wtorek

Wtorek, 7 listopada 2017 · dodano: 08.11.2017 | Komentarze 0

Bez planu na rowerowanie (w zasadzie improwizowałem) i wyszło z tego parę kaemów.
Generalnie bezwietrznie ale i chłodno.
Miły akcent podsumowujący wycieczkę.

Szlakiem kolektora ściekowego

Niedziela, 5 listopada 2017 · dodano: 05.11.2017 | Komentarze 2

Ponieważ wczoraj skończyliśmy golonką, to uznałem że da się o "suchym pysku" dotrzeć do junk foodu w Nowym Dworze Gdańskim. No i w istocie tak było... aczkolwiek nie przepadam z wersją śniadaniową mc wrapa,ale to wystarczyło by kolejne ładowanie baterii zrobić w kultowej cukierni w Nowym Stawie.
Wprawdzie słoneczko "grzało", ale wmordewind (widziałem wcześniej, że będzie dmuchało z południa, więc postanowiłem pokręcić właśnie w tym kierunku) "trochę" mnie odcinał.
Jeszcze tylko wizyta w "nakrapianym owadzie" i można było miło podsumować niedzielne rowerowanie.

Hamburger w "Pierożku"

Sobota, 4 listopada 2017 · dodano: 05.11.2017 | Komentarze 2

Do Rodowa już kilka razy się przymierzałem i wreszcie prawie w komplecie (biorąc pod uwagę liczbę Chętnych na starcie) tam dotarliśmy. Prawie też zamówiliśmy pierogi w... Opolu, a że z Rodowa było tylko 20 kaemów, to raczej nie udałoby się zdążyć je odebrać przed zamknięciem.
Na "szczęście" kapeć Sławka, pozwolił bliżej się przyjrzeć kierunkowemu "77" (coś mi nie pasowało biorąc pod uwagę lokalizację miejscówki w ... Dzierzgoniu) i w porę zamówienie anulować.
Powrotna droga z zefirkiem w plecy, to było Nam Wszystkim potrzebne, zwłaszcza że do dziś prowadził Paweł i wybierał drogi raczej mniej uczęszczane, co pozwoliło na oddech od wmordewindu.
Generalnie wycieczka dość udana, poza brakiem jednej z Rowerzystek, która postanowiła nie zażywać błotnego spa pomiędzy Jegłownikiem, a Ząbrowem i Naszą Wesołą Gromadkę po angielsku opuściła...
Rodowo-wioska cudów, też jakby mniej atrakcyjna (głowa żyrafy wystająca ze ściany budynku gdzieś znikła)... ale trzeba je jeszcze kiedyś odwiedzić.

Spontanicznie do granicy

Piątek, 3 listopada 2017 · dodano: 05.11.2017 | Komentarze 0

Ponieważ miałem dwa dni urlopu, a czwartek był średnio sprzyjający rowerowaniu, to tym chętniej przyjąłem zaproszenie Władka i wbrew Jego strategii (jedziemy z wiatrem, a z powrotem może się zmieni) pokręciliśmy do granicy w Piaskach.
Była pokusa by przekroczyć jej linię (brak siatki oddzielającej), ale zwyciężył zdrowy rozsądek i perspektywa wydania paru biedronek na grzywnę, więc odpuściliśmy.
Teraz zauważyłem, że po zmianie czasu nie przestawiłem zegara w fotopstryku, zatem godzina ich wykonania jest średnio aktualna.