avatar Ten blog rowerowy prowadzi sierra z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 186361.10 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.26 km/h i się wcale nie chwalę.

Cel: Rozewie, miejsce startu MRDP 2013 godz 12:00

Sobota, 17 sierpnia 2013 · dodano: 18.08.2013 | Komentarze 9

A zaczęło się niewinnie

Wprawdzie miałem małe "opory" by to wyzwanie podjąć ponieważ:
-z Arturem jeszcze nie jechałem,
-trzeba być na miejscu o określonej godzinie (najlepiej "trochę" przed ;)
-na ostatniej "Latarkowej Środzie" trochę załatwiłem sobie swoje obuwie rowerowe :(
Fachowiec (Pan Szewc) spojrzał swym bystrym okiem i rzekł: Dam radę, "będzie Pan zadowolony", ale proszę je przynieść w poniedziałek i jeszcze, że mogły by być trochę suchsze ;),
-czy wytrzymam kondycyjnie,
-poprzedniej nocy niewiele spałem i zarwanie "kolejnej" (start 2:20
w sobotę) nie bardzo mi się podobało.

Ale rozważając zagrożenia i korzyści płynące ze wspólnej "wycieczki" decyzja mogła być tylko jedna...

Przybyłem na miejsce trochę wcześniej i po krótkich i treściwych rozmowach rodaków (udających się z i na imprezy o charakterze rozrywkowym, niektórzy z nich mieli wyraźne problemy z błędnikiem ;) ) pojawił się Pomysłodawca i po wspólnej fotce i omówieniu " istotnych punktów programu" ruszyliśmy w ciemną noc...

tu wszystkie fotki

Baletnica na Brzeźnie

Gdzie zgubiłem swoją... godność

Zaraz pojadą

Jeszcze nie w tym roku

Tym, to pewnie dałbym radę

No i pojechali

Dwie Gwiazdy

Na Niebieskim

Rewa, to był dobry pomysł

Artur się opiera

Jeszcze tylko pamiątkowa fotka
Dzięki Artur za wspólne "kręconko".
Tu trasa

| 11:31 wtorek, 17 września 2013 | linkuj I pewnie dlatego nie przyjechał pierwszy... :)
Mój max to 361km przejechanych samotnie...w około dobę...
Nie bardzo jestem sobie w stanie wyobrazić, że będę kręcił taki dystans dziesięć dni z rzędu (a lepiej trochę mniej)... :)
Jeśli miałbym myśleć o "zderzeniu" się z MRDP to musiałbym mieć najpierw BBT...
a wtedy kto wie... "trochę treningu" (Robert się trochę dłużej przygotowywał) :)

waxmund
| 10:15 wtorek, 17 września 2013 | linkuj zmiana opon wiele nie kosztuje ;) Daniel Ś. jechał na MTB normalnym z oponami ~33mm... ;)
| 17:58 piątek, 13 września 2013 | linkuj Oczywiście, zgoda...ale przyznasz, że "sprzęt" też jest nie bez znaczenia...
Wyobraź sobie, że ja na mojej "gwieździe" z oponami Conti Race King 2.2 mógłbym się zmierzyć z takim dystansem... o zwycięstwie decyduje wiele czynników (czytałem relację "pierwszego") ale nie dla zwycięstwa się w nim uczestniczy...
waxmund
| 15:33 piątek, 13 września 2013 | linkuj Dzięki ;)
Co do ''żartu'', to chodzi mi oczywiście o niepotrzebne skupianie się na sprzęcie ;) Rower sam nie jedzie, czego ten maraton jest świetnym dowodem ;)
| 15:04 piątek, 13 września 2013 | linkuj Kto wie, kto wie... oczywiście żart :)
Jak się dowiedziałem, że Robertowi została "setka" do Rozewia... to zaświtał mi w głowie pomysł przywitania Was na mecie. Zrezygnowałem bo zorganizowanie na szybko "wypadu" nie było takie proste... poza tym sądziłem, że na kołach możemy nie dojechać na czas.
Oto dowód:
ale to już nie ma znaczenia.
Ważne że osiągnęliście co nieosiągalne... jeszcze raz gratulacje
waxmund
| 13:34 piątek, 13 września 2013 | linkuj "Tym, to pewnie dałbym radę" - rozumiem, że to żart? ;)

Fajnie że się pojawiliście na starcie. Zawsze to miło jak ktoś pokibicuje ;)
| 22:34 wtorek, 20 sierpnia 2013 | linkuj To w zasadzie zasługa Artura. Zaczęło się od Jego propozycji... a że lubię podejmować wyzwania (choć miałem wiele "oporów" o których wyżej) -z tak doborowym bikerem-Nam się udało :)
Darecki
| 19:58 wtorek, 20 sierpnia 2013 | linkuj Gratuluję wspaniałej wyprawy :-)
arturbike
| 19:11 poniedziałek, 19 sierpnia 2013 | linkuj Dzięki Mariusz za wspólny wyjazd. Było przednio
:-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iaiwr