e_X_tremum sierpniowe – ósemka wokół jezior Łebsko i Gardno

Fotki Krzyśka

Tu fotki Pawła

Zbiórka: 24.08.2013r Elbląg Plac Dworcowy 4:00 am
Szybka przesiadka w Malborku i...nieplanowane spóźnienie w Gdyni (zabrakło kilka minut).
Szybka zmiana planu: SKM-ką do Wejherowa, zwiedzanie miasta i genialne jagodzianki w tamtejszej cukierni.
Prawie spóźnienie na kolejną szansę do Lęborka (te jagodzianki).
A później to poezja i ...czasami proza wycieczek rowerowych.
Pomoc przypadkowo spotkanego quada (w zasadzie jego kierownika), który przetarł szlak do miejsc zapomnianych przez Boga i ludzi (z wyłączeniem rowerzystów). Jeszcze tylko odcinek terenowy (a w zasadzie dwa, bo okolice Kluk to też teren) i ... Rowy. Następnie po wieży widokowej na J. Łebsko i krótkiej naradzie pod kolejną wieżą-decyzja, że jeszcze tylko Czołpino, kawałek plażą i Łeba.
Z Łeby (po zasileniu naszych organizmów) "dzidą" do Lęborka, bo pociąg nie będzie czekał i ... nie czekał.
Wiele szczęścia (i zaoszczędzonej kasy) podróżując TLK i koniec podróży w Gdańsku.
Szybka kawka i ten kawałek "na kołach" do Elbląga. Za Wisłą serwis rowerowy Krzyśka-cudotwórcy naszych trochę nadwyrężonych wycieczką po plaży napędów i zanim się spostrzegliśmy nastąpił kres naszej podróży.
Dzięki
Piotr, Paweł, Krzyś za wspólne kręconko
P.S.
To był mój debiut, kolejny zresztą od czasu kiedy zacząłem podróżować inaczej niż w samotności, ten był terrrrrrrrrrrenowo-kolejowy.
Czekam na kolejne...wycieczki

Od tego się zaczęło

W oczekiwaniu na transport do Lęborka