Ergo #7 z Mareckim + bonus z Pawłem

Niedziela, 15 września 2013 · dodano: 15.09.2013 | Komentarze 2

Od tego się zaczęło
tu będzie trasa (jeśli tylko uda mi się ją odtworzyć)
Wodospad z Weklicach(byłem tam po raz pierwszy), trudno go też porównać do wodospadów Wiktorii czy innej Niagary, ale ten jest całkiem niedaleko i przy odrobinie szczęścia łatwo na niego trafić.
Dzięki Arturowi miałem niewątpliwą przyjemność poznać "Niezłe Szprychy"...
Zamiast wracać do Ebowa dałem się namówić Pawłowi na dodatkowe "kółeczko". Trochę sterani (dawno mój plecak i ja, no i moja gwiazda nie byłem tak ubłocony, zaliczyłem też glebę w trakcie "zmiany pasa ruchu" na zjeździe polną drogą) dotarliśmy (przez Mariankę) do Zielonki Pasłęckiej, gdzie miejscowy proboszcz zaprosił Nas "na co nie co" (tak smacznego rosołu dawno już nie jadłem, a i ciastom nic nie brakowało). Później znowu bardzo terrrrrrrrenowo i dalej asfaltem do Markus. Po lekkim popasie powrót do Ebowa.
Dzięki Wszystkim Uczestnikom Ergo #7 (szczególnie Pawłowi i jego "piękniejszej połowie") za wspólne kręconko.