Wypad do Nowego Stawu z Arturem

Wtorek, 11 marca 2014 · dodano: 11.03.2014 | Komentarze 4

W planie miałem dzisiaj rundkę do Nowego Stawu. Kiedy o 16:01 zadzwonił telefon i dostałem mały opeeer od Artura, że jest 16:00 i że mam cztery minuty na dotarcie na punkt zborny (utargowałem 9 minut). No i pojechaliśmy (wprawdzie chciałem bryknąć przez Modrzewinę do Nowakowa lasem) ale przekonany, że po drodze odwiedzimy Mirowo i Tuję-uległem. Podczas pierwszego postoju (przy zachwycającym zachodzie Słońca) pojawił się pomysł: może "wyciągniemy" na wspólną przejażdżkę Naszego Kolegę z Tczewa Darka.
Wspólnie ustaliliśmy, że można by połączyć siły w Nowym Stawie. Podczas przeglądania albumu, okazanego Nam przez Miłą i Sympatyczną Obsługę Nowej Kulinarnej Miejscówki w Nowym Stawie, z dedykacją byłego jej mieszkańca (to trzeba koooooooniecznie obejrzeć) dotarł, lekko zasapany Darek. Po konsumpcji mieliśmy niewątpliwą okazję uczestniczyć w uroczystościach związanych z obchodami kolejnej rocznicy wyzwolenia Nowego Stawu (była orkiestra, wcześniej pewnie uroczysty apel-dotarliśmy na zakończenie).
Z uwagi na lekko obniżającą się temperaturę i dość dokuczliwy zefirek postanowiliśmy kręcić bez "międzylądowania" w Nowym Dworze Gdańskim.
Dzięki Artur, Darek za Towarzystwo i wspólne kręconko :)
Tu urodził się niecodzienny pomysł
Tu urodził się niecodzienny pomysł © sierra
Sympatyczna kulinarna miejscówka w Nowym Stawie
Sympatyczna kulinarna miejscówka w Nowym Stawie © sierra
Tu można też poznać historię miasteczka
Tu można też poznać historię miasteczka © sierra