avatar Ten blog rowerowy prowadzi sierra z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 186960.90 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.26 km/h i się wcale nie chwalę.

Rajd po Żuławach Gdańskich, Malborskich i Elbląskich

Sobota, 29 marca 2014 · dodano: 29.03.2014 | Komentarze 4

Dzisiaj miałem niewątpliwą przyjemność doświadczyć wycieczki zainicjowanej przez Artura   do miejsc urokliwych, z naprawdę wyjątkową Ekipą w której nie mogło zabrakło miłych i sympatycznych "Dwóch Rodzynków", a w zasadzie powinno być "Rodzynek" Eli  i Ani :)
W full opcji był wyjazd o 4 am i dojazd "na kołach" do Gdańska, gdzie mieliśmy się spotkać z Tymi, którzy woleli trochę dłużej pospać i dotrzeć na miejsce via kolej żelazna. Oczywiście nie muszę chyba dodawać, że  w pełni udało się połączyć Obie Rowerowe Siły.
Po małym popasiku, gdzie Ranna Ekipa doładowała baterie już razem ruszyliśmy na Czerwony Szlak wzdłuż Motławy. Wprawdzie nie udało się zwiedzić "Muzeum Pojazdów Zabytkowych" (jego właściciel był chwilowo nieobecny, a jego mocno nieletnia córeczka nie posiadała odpowiednich pełnomocnictw by wyręczyć w tym zakresie tatę) ale nawiedziliśmy "Muzeum Maszyn Rolniczych".
Słoneczko tak miło przygrzewało, że nawet kolejny kapeć nie był w stanie zepsuć Nam humorów... tym razem tylne koło w tym samym bicyklu.
Kolejny małe wzmocnienie zdarzyło się tuż za mostem lisewskim, a takie większe w kultowej cukierni w Nowym Stawie.
Po drodze do Ebowa, Ci najwytrwalsi odwiedzili jeszcze kilka punktów, które nie były w planie Arturowej wycieczki ;)
Dzięki za wspólne kręconko :)
Uwaga edytowano:
30-03-2014 godz. 19:11
Aniu-Danusiu dzisiaj zostałem uświadomiony via krótką wiadomością tekstową przez Roberta (Dzięki Robert ;), że popełniłem małe faux pas :blush:
Zatem jeśli czytasz te wypociny, to niniejszym przyjmij symboliczny kwiatek i przeprosiny... oczywiście Naszą wycieczkę uświetniła Swą Obecnością nie Ania (ech, kiedyś miałem absolutny słuch) a Danusia (zwykle mam skłonność do zmiękczania imion żeńskich) :P
Sorki
P.S.
Pewnie dlatego, że mam słabość do Ani :heart:

Wschód Słońca na Nowym Dworem Gdańskim
Wschód Słońca na Nowym Dworem Gdańskim © sierra
To nie ostatni kapeć na dzisiejszej wycieczce
To nie ostatni kapeć na dzisiejszej wycieczce © sierra
Tu właściwy początek imprezy
Tu właściwy początek imprezy © sierra
Dzisiaj zabrakło tylko Tczewskiej Ekipy
Dzisiaj zabrakło tylko Tczewskiej Ekipy © sierra
Wspięliśmy się na jeden z bastionów
Wspięliśmy się na jeden z bastionów © sierra
Demoniczny Seba
Demoniczny Seba © sierra
Na czerwonym szlaku
Na czerwonym szlaku © sierra
Poległ ten sam wierzchowiec
Poległ ten sam wierzchowiec © sierra