avatar Ten blog rowerowy prowadzi sierra z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 187487.80 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.26 km/h i się wcale nie chwalę.

Nocny spacerek z Megabotem i Lesiutkiem

Środa, 2 kwietnia 2014 · dodano: 02.04.2014 | Komentarze 2

Dzisiaj zapowiadało się dość powtarzalnie (żeby nie pisać: nudno).
Na wycieczkę "zapisał" się Władek (Megabot), a do składu kilka minut po umówionej porze dołączył Leszek (Lesiutek).
Chciałem postawić na swoim, tzn. wreszcie dotrzeć na mierzeję na ulubione singielki, ale jak tylko słoneczko chyliło się ku zachodowi (dość istotnie temperatura się obniżyła) postanowiliśmy w Tujsku obrać kurs powrotny. Za Chełmkiem Leszek postanowił trochę urozmaicić i zaproponował jazdę wzdłuż wału. I tak trochę po płytach, po wale, przez gospodarskie podwórza dotarliśmy do Kępek.
Wszyscy Uczestnicy dzisiejszej "wycieczki" uznali, że trzeba koooooniecznie to w nabliższej przyszłości powtórzyć (niekoniecznie latarkowo) i to może być miła terrrrenowa alternatywa dla Tych co chcą odwiedzić Mierzeję Wiślaną.
Dzięki Władek, Leszek za Towarzystwo i wspólne kręconko :)

Krótki popasik za Marzęcinem
Krótki popasik za Marzęcinem © sierra
Ekipa odkrywa nowy terenowy szlak
Ekipa odkrywa nowy terenowy szlak © sierra
Niedrogo do remontu
Niedrogo do remontu © sierra
Niektórzy pewnie tu byli wiele razy
Niektórzy pewnie tu byli wiele razy © sierra
Podobno rzędowa ośmiocylindrówka
Podobno rzędowa ośmiocylindrówka © sierra

I jeszcze kilka dodatkowych fotek