avatar Ten blog rowerowy prowadzi sierra z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 187487.80 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.26 km/h i się wcale nie chwalę.

Wycieczka rowerowa przez Żuławy Gdańskie z Krzysiem i GR3-miasto

Sobota, 5 kwietnia 2014 · dodano: 05.04.2014 | Komentarze 3

Na piątkowym kręconku do wieży widokowej w Żółwińcu, Krzyś wspomniał, że jest rowerowy pomysł na sobotę. "Mój Nowy Bagażnik z Sakwą uznał, że i Ebowo powinno wnieść wkład do tej imprezy. Ten "Wkład" pojawił się punktualnie na zbiórce i w dość  żwawym tempie dotarliśmy na miejsce zbiórki,  gdzie spotkaliśmy Mariusza vel "Kudłatego" i Marka, którzy to wybierali się na rowerową dwudniówkę. Po lekkim popasie o wyznaczonym przez ORG-a czasie pojawiły się bikerki i bikerzy Chętni na dzisiejszą wycieczkę. Po krótkim instruktażu przez Kierownika, a w zasadzie Kierowniczkę dzisiejszego zamieszania, pojechaliśmy urokliwą ddr-ką wzdłuż Raduni, szlakiem Motławy po odbiciu na Kiezmark dotarliśmy na marinę w Błotniku (tam zostaliśmy uwiecznieni po raz kolejny fotograficznie), a następnie klimatyczną ścieżką przez Sobieszewo dotarliśmy do "Ptasiego Raju". Niestety zaraz po kolejnym popasiku rozstaliśmy się z Sympatyczną Trójmiejską Ekipą i smagani "lekkim" zefirkiem dotarliśmy do Ebowa.
Dzięki Krzyś za to,że postanowiłeś "podjąć rękawicę" i wspólnie pokręcić :)
Dzięki całej Dzisiejszej Ekipie za wspólnie spędzony rowerowy czas :)

Jeszcze chwila i będziemy na miejscu zbiórki
Jeszcze chwila i będziemy na miejscu zbiórki © sierra
Jak to się stało, że się nie spotkaliśmy na trasie
Jak to się stało, że się nie spotkaliśmy na trasie © sierra
Po krótkim instruktarzu się zaczęło
Po krótkim instruktażu się zaczęło © sierra
Wzorcowa ddr-ka wzdłuż Raduni
Wzorcowa ddr-ka wzdłuż Raduni © sierra
Później czerwonym wzdłuż Motławy
Później czerwonym wzdłuż Motławy © sierra
Przy takiej ilości opon i dętek tylko jeden kapeć
Przy takiej ilości opon i dętek tylko jeden kapeć © sierra
Uwiecznieni fotograficznie
Uwiecznieni fotograficznie © sierra
Już po miłym i klimatycznym singielku wzdłuż Sobieszewskiej Wyspy
Już po miłym i klimatycznym singielku wzdłuż Sobieszewskiej Wyspy © sierra
Jeden z widoków z wieży widokowej w Ptasim Raju
Jeden z widoków z wieży widokowej w Ptasim Raju © sierra
Nadszedł czas na powrót
Nadszedł czas na powrót © sierra