test po wymianie przedniej piasty

Wtorek, 15 kwietnia 2014 · dodano: 15.04.2014 | Komentarze 1

Wczoraj się stało... skoro neurochirurg rowerowy dokonał cudownego przeobrażenia i jakąś magiczną mocą połączył niezwykle wyglądającą, tytanową niestety tylko z koloru rzecz tymi cienkimi, śmiesznie zakończonymi drucikami z takim jeszcze większym przedmiotem, to kluczowym zadaniem "Mojego Nowego Bagażnika z Sakwą" było te zabiegi ocenić.
Na to "ocenianie" przyjął zaproszenie jeden z bikerów . Niestety okazało się, że minęliśmy się o jakieś dwie minuty (zwykle na zbiórkę przybywam ze sporym zapasem) i uznałem, że skoro minęło dziesięć minut, to pewnie zmienił zdanie... zwłaszcza, że aura dzisiaj nie rozpieszczała.
Wstrzymywany "lekkim" zefirkiem dotarłem do Sztutowa, ale zabrakło trochę zdecydowania i odpuściłem ulubiony singielek po wydmach do Stegny i już "pchany" i prowadzony przez "Łysego" (można było nie korzystać z oświetlenia, tak było widno) dotarłem w znacznie żwawszym tempie do "brzegu".
Dzięki Krzyś, teraz "Moja Gwiazda" chodzi gładko ale trochę przodem "buja". Pewnie muszę podejść do "lekarza rodzinnego" po "medykamenty" i ponownie odwiedzić neurochirurga rowerowego :)