Wybrzeżem Do Domu. Dzień Pierwszy

Czwartek, 24 kwietnia 2014 · dodano: 28.04.2014 | Komentarze 4

Krzyś zapalił do Swojego pomysłu Leszka (Lesiutek), Piotra (El-Capitano tudzież Piotr72), Sławka (Sławek69) i "Moją Gwiazdę"
Po małym zamieszaniu (nie mogę panu sprzedać czterech biletów na rower, bo w przedziale przeznaczonym dla nich są "tylko" trzy miejsca) prawie pustą "koleją żelazną" dobiliśmy do Szczecina. W planie było nocne zwiedzanie tego pięknego miasta (do odjazdu mieliśmy kilka godzin) ale mała awaria rumaka Leszka (tu podziękowania dla mieszkańca Szczecina za pomoc w jej usuwaniu) i do tego lekko kapiący "kapuśniaczek" sprawiły, że poznaliśmy dworcowe "życie". Poranne Świnoujście, też nie rozpieszczało pogodą, ale udało się dotrzeć do wielu niezwykłych miejsc tego tętniącego życiem z jego niecodzienną "komunikacją miejską".
Prosto z Państwa Środka do Naszej wesołej "kompaniji" gdzieś na szlaku pierwszego planowanego etapu dołączył Piotr i już w komplecie zabraliśmy się za eksplorację wybrzeża.
Wielkie Dzięki za możliwość uczestniczenia w tak niezwykłym projekcie.
Słowa pisane nie są w stanie oddać tego czego przyszło Nam doświadczyć... leśne dukty, małe i wielkie jeziora "schowane" w zupełnej głuszy, zapierające dech w piersiach krajobrazy, nieodzowne w takich przypadkach złapane kapcie (ten ostatni uniemożliwił dalszą jazdę Sławkowi) a "wisienką na torcie" było miejsce tak niesamowite, że trudno jest uwierzyć, że to w Naszym Kraju.
Dzięki
Krzyś, Leszek, Piotr, Sławek za kawał wspólnej przygody :)

Zwiedzanie nocnego Szczecina
Zwiedzanie nocnego Szczecina © sierra
Zaczęło
Zaczęło "szlochać" niebo © sierra
Właściwy początek zabawy
Właściwy początek zabawy © sierra
Nie udało się wspiąć
Nie udało się wspiąć © sierra
Czasami to
Czasami to "Nasi Patroni" © sierra
W drodze na Kikut
W drodze na Kikut © sierra
Gąski
Niechorze "zrobione" © sierra
Za chwilę Sławek złapie kolejnego kapcia
Za chwilę Sławek złapie kolejnego kapcia © sierra

Zanim pojechaliśmy
Kilka fotek

Kasia | 20:47 poniedziałek, 28 kwietnia 2014 | linkuj Rozumiem, ile da się upchać. Ale to kwestia idiotycznych przepisów. Lepiej czasami oszczędzić kłopotu i nerwów. Bo czasami trafi się na dziwnego kierownika. Kiedyś wsiadamy w Kościerzynie, zajmujemy wszystkie haki, przychodzi kierownik i twierdzi, że nie możemy jechać, bo co on zrobi, jak na dalszej stacji ktoś będzie chciał jeszcze rower powiesić. Nadmienię, że był to ostatni sianobus do Gdańska. Logika kierownika była zabójcza.
beduks
| 18:16 poniedziałek, 28 kwietnia 2014 | linkuj No teraz to mi zaimponiliście brawo w zeszłym roku pojechałem z Międzyzdrojów do ahlbeck przez świnoujście jest tam najlepsza rowerostada w europie
| 15:43 poniedziałek, 28 kwietnia 2014 | linkuj Kasiu, problem polega na tym, że w tym przedziale da się spokojnie "upchnąć" dużo więcej, ale projektant zaproponował trzy haki (kiepski pomysł dla rumaka, który zaopatrzony jest w tarcze), a Pani w kasie ma określoną liczbę miejsc do sprzedania i po prostu nie wydrukuje biletu. Całe szczęście, że kierownik pociągu wykazał się pragmatyzmem i po uiszczeniu "dodatku" za wystawienie biletu, pozwolił na dalszą podróż.
Z Elbląga do Świnoujścia jest to najrozsądniejsze połączenie (jedna przesiadka) ale trzeba swoje odczekać, poznając "dworcowe życie".
Katrina
| 09:45 poniedziałek, 28 kwietnia 2014 | linkuj W pociągach TLK i innych należących do IC są dość restrykcyjne przepisy, co do przewozu rowerów nocą i generalnie w tych kwalifikowanych, jako nocne. Czemu nocą? Zapewne ustawodawca w swej niezmierzonej mądrości miał coś na myśli, ale co, ciężko powiedzieć.

W każdym razie, znajomi wyjmowali z rowerów koła i kierownice, a następnie pakowali je do takich toreb bazarowych. Prawdziwa torba na rower po przyjeździe zajmowała bowiem za dużo miejsca. I kupowali swoim rowerom zwykły bilet na bagaż. Metoda uciążliwa, ale skuteczna. W Izery jechali w osób 5, czy 6 osób pociągiem, w którym teoretycznie rowerów się nocą nie wozi.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wynos