avatar Ten blog rowerowy prowadzi sierra z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 187487.80 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.26 km/h i się wcale nie chwalę.

Asfaltowo z Arturem i Wojtkiem

Wtorek, 3 czerwca 2014 · dodano: 03.06.2014 | Komentarze 3

Dzisiejsze zaproszenie, pomiędzy jedną a drugą kroplówką, na mierzejowe rowerowanie podjął Artur. Gdzieś na wysokości Kępek, wracając od Marzęcina, minął  Nas Wojtek, brat Sławka. Chwilę później Wojtek dołączył do Naszej wycieczki i zaczął podkręcać tempo i przy jakiś 42 km/h postanowiliśmy, że próba trzymania jego koła może się zakończyć w najlepszym razie, co najmniej rowerowym zejściem. Co dość zaskakujące dalsza podróż, po zaspokojeniu pragnienia, przebiegała w dość rześkim tempie. Ponieważ Artur na dzisiejszą wycieczkę wybrał rumaka mniej terenowego, to po odwiedzeniu "Siódmego Nieba" i jeszcze kilku innych kulinarnych, kultowych miejscówek, w tym niezmąconego aurą Nogatu, dobiliśmy do brzegu.
Spacerek z Wojtkiem, dość szybko utwierdził mnie w przekonaniu, że "777"-to nie moja liga. Zatem wykorzystując sprzyjające wiatry w ten weekend raczej wybiorę "sweet do it nothing" na Mierzei Wiślanej bądź "go to Hel" niż propozycję Marka. "Moja Gwiazda" to nie jest odpowiedni sprzęt na piątkową "wycieczkę".
Dzięki Artur za Towarzystwo i wspólne kręconko :)
Dzięki Wojtek za przedmarzęcinowe rozprowadzenie :)