avatar Ten blog rowerowy prowadzi sierra z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 187487.80 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.26 km/h i się wcale nie chwalę.

Jubileuszowy spacerek

Poniedziałek, 16 czerwca 2014 · dodano: 16.06.2014 | Komentarze 1

50 tysi "Mojej Gwiazdy" to okazja by zrobić spacerek na Mierzeję Wiślaną. Przed Tujskiem spotkałem wracającego z Krynicy M. Marka i... długo nie namawiany... przyjąłem zaproszenie do odwiedzenia kulinarnej miejscówki w Marzęcinie.
Przez kilka sekund miałem dylemat czy wracać do Ebowa czy jednak kontynuować dzisiejszą wycieczkę.
Zresztą decyzja mogła być tylko jedna.
I tak terenowym skrótem dotarłem do miejsca, gdzie wcześniej spotkałem Marka, by następnie po odwiedzeniu miejscówki w Stegnie ulubionym singielkiem przez Sztutowo dobić do portu.
Dzięki Marek za wspólne kręconko :)

Jednak dotarłem do Siódmego Nieba
Jednak dotarłem do Siódmego Nieba © sierra
Singielkiem chociaż do Sztutowa
Singielkiem chociaż do Sztutowa © sierra
Na kąpiel się nie skusiłem
Na kąpiel się nie skusiłem © sierra