Weekendowy Hel. Może być Jastarnia

Sobota, 19 lipca 2014 · dodano: 19.07.2014 | Komentarze 5

Z Bratem na mierzeję. On na Unibike'u Crossfire GTS zmierzył się z Niebieskim Szlakiem krawędzią Zatoki Puckiej. Dał radę :) Później kapeć za Władysławowem (dziura od wewnątrz dętki), Ech te Conti RK... muszę poszukać innego obuwia do Mojej Gwiazdy. Przed Chałupami spotkałem Mirka (pewnie z Ekipą przypłynęli promem "cieniasy" to żart :)
Dwugodzinne wylegiwanie na plaży w Jastarni (można było dokręcić do Helu, ale wówczas pewnie było by bez plażingu) no i powrót asfaltem do Władka (danie dnia za 14 pln U Chlopa "wyszło"; za to poranna jajecznica smakowała wybornie) i dalej do Gdańska.

Singielkiem nad Zatoką Pucką
Singielkiem nad Zatoką Pucką © sierra

Śniadanko
Śniadanko "U Chłopa" można zamówić do 11. Byliśmy o 10:59 © sierra

Plażing w Jastarni
Plażing w Jastarni © sierra

Dania dnia
Dania dnia "U Chłopa" "wyszły". Zatem, po asfaltowym powrocie "U Turka" w Gdyni © sierra

Mbiker | 19:42 niedziela, 20 lipca 2014 | linkuj Przejechalem cały niebieski od podjazdu na Pogórze potem Kosakowo,a przed Rewą w teren.Oprócz Klifu puckiego nie jest taki wymagający:-))
| 19:27 niedziela, 20 lipca 2014 | linkuj To jest właśnie element Niebieskiego Szlaku od Mostów (przed Rewą) do Pucka, a właściwie terenowy skrót... ;)
Jeśli pojedziesz na sierpniową, trzecią edycję "Od zmierzchu do świtu na Hel... i do zmierzchu" sam się przekonasz :) już dzisiaj, w imieniu Piotra72 zapraszam :)
Mbiker | 19:05 niedziela, 20 lipca 2014 | linkuj A na to kartoflisko z redlinami też trafiliście? :-))
| 15:10 niedziela, 20 lipca 2014 | linkuj Plażing w Jastarni nie mógł czekać ;)
Po niespodziewanym kapciu chwilę przed faktycznie byłem średnio obecny...
Udanego wczasowania :)
Mirekbiker60
| 14:09 niedziela, 20 lipca 2014 | linkuj ...ale byłeś zagoniony :-))Wczasowałem w Ostrowie,stąd moja obecność na Helu

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ciesc