avatar Ten blog rowerowy prowadzi sierra z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 187487.80 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.26 km/h i się wcale nie chwalę.

Zdobyć Blizę. Do Czołpina ze Sławkiem

Czwartek, 14 sierpnia 2014 · dodano: 18.08.2014 | Komentarze 6

Do złożenia wniosku o przyznanie "Srebrnej Blizy" brakowało tylko jednej i wykorzystując długi weekend razem ze Sławkiem (Sławek69) postanowiliśmy wyruszyć w noc. Na miejscu startu "pod netoperkiem", ok. 22:15 w czwartek pojawił się brat Sławka, Wojtek z małoletnim wsparciem (a w zasadzie z dwoma).
Poddaliśmy się sugestii Naszego OR i przez nocny Gdańsk podążyliśmy do celu bez większych sensacji.
Przed Smołdzinem, pojawiły się ciężkie, brunatne chmury i jak należało się tego spodziewać trochę "pokropiło".
Później już bez większych przeszkód, po podstemplowaniu latarniowego paszportu i posileniu się czymś co nawet nie leżało koło dorsza, zarządziliśmy odwrót.
Tym razem niebo Nam wody nie pożałowało.. i do tego zaczęło zmierzchać... decyzja mogła być tylko jedna: szukamy noclegu (pierwotnie w planie było dotarcie nad jezioro Wdzydzkie).
No i lepiej nie mogliśmy trafić. Ciepło, przytulnie, komfortowo, a dodatkowo kolacja i śniadanie w cenie. :)
Z czystym sumieniem mogę wszystkim polecić to miejsce :)