Borne Sulinowo - Kłomino - Miasto Widmo cz II . Łeba-Gdynia

Niedziela, 21 września 2014 · dodano: 22.09.2014 | Komentarze 2

Dzień trzeci nie zapowiadał się za ciekawie, ponieważ już od świtu dało się słyszeć charakterystyczny odgłos zwiastujący załamanie pogody. Ale po rannym doładowaniu baterii, wyszło słoneczko i miejscami podróżując leśnymi, piaszczystymi duktami żałowaliśmy, że nie jest trochę chłodniej. Spragnionych bikerów w podstilowskej latarniowej kulinarnej miejscówce, napoił bursztynowym nektarem jeden z uczestników kijkowego spaceru Eligiusz. Następnie pożegnawszy się z Naszym Sponsorem i Jego Koleżankami i Kolegami, Krzyś trochę innym "podjazdem" zaproponował zdobyć latanię w Stilo, później leśnymi ddr'kami dotarliśmy do Dębek i przez Krokową (w zasadzie nowym szlakiem rowerowym) dotarliśmy do Swarzewa. Dalej już normalnie "niebieskim", by już w Gdyni zostać uraczeni  "lekkim kapuśniaczkiem" i jak się później okazało dotrzeć na kilka minut przed odjazdem kolei żelaznej do Gdańska i Ebowa.

Małe podsumowanie:
Świetny rowerowy pomysł.
W takim składzie podróżować to czysta przyjemność.
Udało się zobaczyć miejsca do tej pory nie znane.
Udało się poznać miłe i sympatyczne osoby.
Życzyłbym Sobie i Innym Takich Kompanów, Takich Wypraw.
Dzięki Eligiusz :)
Dzięki Naszym Gospodarzom z Łeby: Iwonce i Waldkowi :)
Dzięki Krzyś, Władek za Towarzystwo i Wspólne kręconko :)