Wytrzymał 12 200 km (wklad suportu)

Wtorek, 28 października 2014 · dodano: 28.10.2014 | Komentarze 5

Dzisiejsza frekwencja mile zaskoczyła organizatora. Pierwotnie miałem sam  zaliczyć Piaski (trochę wariacki pomysł zważywszy dystans do pokonania), ale jak wciągu dnia na wyświetlaczu mojego telefonu pojawił się numer dzwoniącego Władka, to już wiedziałem, że raczej to będzie "coś więcej". Później forumowe lekkie niezdecydowanie Sławka i już wtedy wiedziałem, że będzie Nas co najmniej trzech ;)  Jakież było moje zdziwienie jak na zbiórkę dotarli Krzyś i Leszek., by po kilku chwilach dogonił Nas Sławek i wspólnie podążyliśmy w kierunku dzisiejszego celu. Zdałem sobie sprawę, że dotarcie w tym składzie do Piasków raczej nie będzie możliwe i po latarkowym zaliczeniu sympatycznego singielka pomiędzy Kątami Rybackimi i Stegną w drodze powrotnej stwierdziłem, że coś się dzieje z napędem "Mojej Gwiazdy". Zebrane naprędce konsylium stwierdziło jednoznacznie, że przyczyną rzężenia napędu jest poluzowany (odkręcony wkład suportu) i raczej powinienem być szczęśliwy jeśli te czterdzieści kilometrów nie będę musiał pokonać "by walk". Jakoś udało się dobić do portu, ale pod wielkim znakiem zapytania stoi "Środowa latareczka" z ugniem i kiełbą w tle.
Dzięki Całej Ekipie za Towarzystwo i wspólne kręconko :)

Sorry Marek, że w relacji zostałeś pominięty SadSadSadSadSad ...chyba czas na złożenie legitymacji członkowskiej do STOP-owców Wink
Oczywiście Naszą Wtorkową Imprezę Mierzejową uświetnił swą Obecnością Marek (MarekB). Cool
P.S.
"Moja Gwiazda" obecnie przebywa (udało się ją dostarczyć) w serwisie na Gwiezdnej....
Zdaje się, że po przejechaniu (od maja 2009r.) prawie 60tysi "Moja Gwiazda" "is dead" Sad
Raczej sezon rowerowy A.D. 2014 uważam za zakończony. Sad
Niniejszym odwołuję swój udział w dzisiejszej imprezie. Sad

| 00:21 piątek, 31 października 2014 | linkuj Kasiu, jeśli serwis postawił diagnozę, że naprawa wybitego wkładu suportu nie jest możliwa... okazało się, że nie tylko wewnętrzny gwint jest uszkodzony i zaproponowano dwa pomysły: wymiana ramy lub zakup nowego roweru, to dla mnie było równoznaczne z wyrokiem śmierci dla "Mojej Gwiazdy".
Stąd właśnie "is dead".
Tylko małe ale: naprawy nie powierza się serwisowi, tylko mechanikowi" i to właśnie pozwoliło, że "dostała kolejną szansę".
Na razie jest OK, i niech tak zostanie :)
Katrina | 09:43 czwartek, 30 października 2014 | linkuj Bo na dead bike trochę więcej komponentów się składa chyba :)
Katrina | 09:39 czwartek, 30 października 2014 | linkuj Przepraszam, ale chyba nie rozumiem - rower był dead, czy support?
MarekB
| 09:02 środa, 29 października 2014 | linkuj Ja siebie nie widzę w opisie!
Nefre
| 22:54 wtorek, 28 października 2014 | linkuj No to daliście czadu...

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iaski