avatar Ten blog rowerowy prowadzi sierra z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 187487.80 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.26 km/h i się wcale nie chwalę.

Z Lesiutkiem

Wtorek, 4 listopada 2014 · dodano: 04.11.2014 | Komentarze 4

Dzisiejszy pomysł na wycieczkę pojawił się po lekturze jednej z  Tczewskich Koleżanek Bikestats'owych :)
Za wielu Chętnych nie mogłem znaleźć, ale pojawił się jeden i wspólnie, raźnym tempem, udało się osiągnąć cel.
Przy okazji odkryliśmy nową, tczewską miejscówkę kulinarną-godną rywalkę kultowego Turka.
Nie udało się "wywołać do tablicy" Darka, ale nawigacyjnie wsparł Nasze zbłąkane dusze miejscowy biker.
Dzięki Asiu za inspirację :)
Dzięki dla poznanego Tczewskiego Bikera :)
Dzięki Lechu, za Kawał Dobrej Rowerowej Roboty, tj. Towarzystwo i Wspólne Kręconko :)

Dzisiejszy cel-zrealizowany :)
Dzisiejszy cel-zrealizowany :) © sierra
jeszcze kilka fotek

| 00:27 czwartek, 6 listopada 2014 | linkuj Asiu, pod fontanną byliśmy jakąś niecałą minutę (cztery fotki) i trzeba było zarządzić odwrót.
Artur, jeśli odpuszczę niedzielną wycieczkę Mareckiego (wiele na to wskazuje), to będzie okazja zwiedzić ten niezwykły, tczewski wodotrysk - szczegółowiej :)
arturbike
| 16:21 środa, 5 listopada 2014 | linkuj Namawiam, namawiam, ale nie dał rady namówić hihihiiii. Miałe jechać, ale zajęty byłem prywatnie :-(
Nefre
| 12:54 środa, 5 listopada 2014 | linkuj No proszę:)))), ni ma za co dziękować. trzeba było dać sygnała, że będziecie w Tcz.pl to byście wjechali do nas na kawę... mieszkam blisko fontanny
kbialy2002
| 05:44 środa, 5 listopada 2014 | linkuj No to fakt kawał dobrej rowerowej roboty... zawsze fajne rzeczy mnie omijają... niestety w ostatniej chwili przypomniało mi się że mam dyżur...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa pangi