Na zaproszenie Tczewskiej Ekipy

Sobota, 22 listopada 2014 · dodano: 23.11.2014 | Komentarze 2

Super się bawiłem na Pierwszym Tczewskim Hubertusie, zatem jak tylko się dowiedziałem od Artura, że szykuje się kolejna przyjemność z Sympatyczną Tczewską Ekipą, postanowiłem, że i tym razem nie może zabraknąć "Mojej Gwiazdy" w tak Zacnym Gronie. Wprawdzie frekwencja nie powalała (Ebowo reprezentowało zaledwie Trzech Bikerów), i tylko udało się przekonać Roberta na ranny start w kierunku Bramy Tczewskiej. Z międzylądowaniem, jak to mówi Robert: "Ziuuuu" w Nowym Stawie, na miejsce zborne dotarliśmy z lekkim opóźnieniem (jeszcze mała czarna w tczewskim Mac-u). W planie były odwiedziny parku na Gdańskiej Oruni, ale dzięki Naszemu Przewodnikowi-Mirkowi, zwiedziliśmy wiele urokliwych miejsc (nie zabrakło też lekkiego błotnego taplanka).
Po lekkim podładowaniu baterii, w innej niż planowaliśmy, gdańskiej kulinarnej miejscówce, Całą Ekipą dotarliśmy do Tczewa, po czym dzięki Wojtkowi i Kasi odwiedzając tym razem najlepszą kulinarną miejscówkę (najlepszy kebab w mieście), które trzeba wziąć w najbliższym czasie na cel (tym razem się nie udało), po kolejnym lekkim "ziuuuuu" już by train (tu dzięki pewnemu "anarchiście" nie było mowy o nudzie) iedobiliśmy do portu, ale zanim zacumowaliśmy, odwiedziliśmy nad kanałową kulinarną przystań.
Po raz kolejny świetnie się bawiłem w Towarzystwie Tczewskim :)
Tworzycie świetny rowerowy klimat :)

Wielkie Dzięki za Zaproszenie, Towarzystwo tj. Wspólne Kręconko :)
P.S.
Na pewno warto bliżej się przyjrzeć szlakowi elektrowni wodnych Raduni, ale i parku oruńskim nie wolno zapomnieć.
"Najlepszy kebab w mieście" trzeba wziąć w najbliższym czasie na cel.