Setna trzysetka z Robertem i Ekipą

Sobota, 13 grudnia 2014 · dodano: 14.12.2014 | Komentarze 3

Cieszę się że się udało. Że udało się Uczestniczyć w .niezwykłym wydarzeniu .
A zaczęło się niewinnie .
Na pierwszej rundce, przez Nowy Staw, Tczew, Białą Górę próbowała (przyznam, że mało skutecznie) swoich sztuczek pewna Ola. Kiedy, uznała, że Tej Ekipy nie da się zatrzymać, zaczęła z Nami współpracować, do czasu kiedy Pewien Oficer Rowerowy, spotkany gdzieś pod Ebowem, postanowił, że jeszcze może by tak odwiedzić Kępę Rybacką i Batorowo, wtedy znowu postanowiła się z Nami trochę przekomarzać. Kiedy w końcu dotarliśmy ponownie na miejsce zbiórki (po przejechaniu ponad 177km) Główny Winowajca Dzisiejszego Zamieszania, postanowił, że do czasu kiedy dotrą kolejni Chętni na dzisiejsze Wyzwanie, spędzimy kilka dłuższych chwil w Jego przytulnym i ciepłym kwadracie. Był czas na ciepłą herbatkę, chwilę rozmowy i kiedy zameldowali się Lucjan i Marcin, uznaliśmy że czas na kolejną rundkę. Wspólnie też uznaliśmy, że Mierzeja Wiślana, to będzie dobry pomysł. Łatwo tam nie było dotrzeć, ponieważ znowu pewna Pani dała o sobie znać. Doładowawszy baterie w jednej z kulinarnych, mierzejowych miejscówek, uznaliśmy, że jeszcze do trzystu trochę brakuje, ale jak do Nas dołączył Lesiutek, a później jeszcze Darek i Marian, którzy zaproponowali wysoczyznową wspinaczkę, już wiedziałem, że trzeciej rundki nie będzie.
Po osiągnięciu celu (szkoda, że Endo nie zapisało pełnego śladu) był czas na małe co nie co.
Dzięki:
Robertowi, Krzysiowi, Krzyśkowi, Sławkowi, Karolowi, Markowi, Lucjanowi, Marcinowi, Leszkowi, Darkowi, Marianowi i Pawłowi, który wprawdzie z Nami nie jechał, ale stawił się na starcie do pierwszej rundki i odprowadził do rogatek Ebowa) za Kawał Dobrej Rowerowej Roboty :)