avatar Ten blog rowerowy prowadzi sierra z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 192259.37 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.26 km/h i się wcale nie chwalę.

Rowerowa wspinaczka z Władkiem

Czwartek, 15 stycznia 2015 · dodano: 15.01.2015 | Komentarze 4

Z przyjemnością przyjąłem zaproszenie Władka na rowerową wspinaczkę. Dodatkowym argumentem "za" był "lekki" wstrzymujący zefirek. Krótki porowerowy popasik w kulinarnej miejscówce serwującej, moim zdaniem, najlepszą pizzę w Ebowie i odwiedziny jak zwykle zapracowanego Sławka dopełniły mile spędzony rowerowy wieczór. Dzięki Władek za Towarzystwo i Wspólne kręconko :) Dzięki Sławek za przygarnięcie i zaopiekowanie się strudzonymi wspinaczką bikerami ;)

Rowerowa wspinaczka z Władkiem © sierra

daniel3ttt
| 20:13 sobota, 17 stycznia 2015 | linkuj Jedyny minus to że daleko nad morze:) Te wyliczania przewyższeń mało gdzie się zgadzają i nieraz sporo różnią między sobą. Dobre do podglądu jak się jechało jak nie chce się inwestować dużej kasy w dobry sprzęt. Jak zaczynałem jeździć to odrysowywałem z mapy przez białą kalkę trasy:) Pozdro
KasiaKasia
| 21:12 piątek, 16 stycznia 2015 | linkuj Mariusz fajny dystansik:)
| 23:20 czwartek, 15 stycznia 2015 | linkuj Daniel, masz rację. Endo czasami pokazuje, że przekraczam prędkość jednego Macha, że poruszam się chyba najgłębszymi, kopalnianymi chodnikami... to tylko darmowa aplikacja zainstalowana na moim Samsungu Young... ślad nią zapisany wrzucam tylko by uwiarygodnić przebyty dystans... a tak by the way, to trochę zazdroszczę Tobie, Twoich "górek" ;) Pozdro rowerowo z Ebowa Mariusz
daniel3ttt
| 21:46 czwartek, 15 stycznia 2015 | linkuj Tak sobie z ciekawości zaglądnąłem bo akurat pojawił się twój wpis. Chodzi o mapkę i wyniki które się tam pojawiają. Na mapkach z których ja korzystam - bikemap.net są niejakie błędy i zaniżenia ale na tej którą ty używasz to już zupełne głupoty wychodzą. Minimalna wysokość -19 m :))) Max wysokość 220 m. i też nie pasuje. Sprawdziłem na mapy.geoportal.gov.pl i max wysokość za tymi Ogrodnikami to ok 180 m.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa enera