avatar Ten blog rowerowy prowadzi sierra z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 187487.80 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.26 km/h i się wcale nie chwalę.

Dzień pełen niespodzianek

Sobota, 24 stycznia 2015 · dodano: 24.01.2015 | Komentarze 2

Zaczęło się bardzo sympatycznie, kiedy odpalając Endo dostrzegłem Elę, zamieniwszy kilka słów (ta dziewczyna ma coś niezwykłego w oczach) kątem oka zauważyłem Roberta z Kolegą i szybko się pożegnawszy mogłem do Nich dołączyć i podróżować w Ich Towarzystwie aż do Kępek.
Do celu postanowiłem dotrzeć trochę okrężną drogą i po zakupie w Nowym Stawie nowych słuchawek do mojego pentagrama za jedyne 9,90pln (za poprzednie dałem duuuuuuuużo, duuuuuuuuuuużo więcej) zameldowałem się w Gdańsku.
Racząc się specjałami Colonela Harlanda Sandersa zauważyłem kilka nieodebranych połączeń na moim Samsungu Young. Okazało się, że to Władek postanowił z Ebowa wyruszyć na spotkanie (i to kolejna dzisiaj miła niespodzianka).
Siły połączyliśmy w okolicach Mikoszewa i po kulinarnym wsparciu moich mocno nadwątlonych sił w Marzęcinie jeszcze z krótkim międzylądowaniem dobiliśmy do portu. Podczas podróży narodził się pomysł by jeszcze gdzieś zawitać w poszerzonym składzie ale ostatecznie mając na uwadze niedzielną wycieczkę Marka zrezygnowaliśmy z powycieczkowego popasu.
Dzięki Władek za Towarzystwo i Wspólne kręconko :)

Cel mógł być tylko jeden
Cel mógł być tylko jeden © sierra
Wymarzona pogoda do rowerowania
Wymarzona pogoda do rowerowania © sierra