Srodowa latareczka w Tłusty Czwartek z Ekipą

Czwartek, 12 lutego 2015 · dodano: 12.02.2015 | Komentarze 1

Wprawdzie napęd "Mojej Gwiazdy" miałby inne zdanie, ale postanowiłem podjąć propozycję Krzysia i zanim zjawiłem się pod netoperkiem na zbiórce, postanowiłem zrobić jeszcze małe kółeczko przez Modrzewinę.
Miał to być test jeszcze ledwie dychającego napędu i po próbie sforsowania błotnistego pola, stwierdziłem, że wycieczkę do Pasłęka jeszcze powinien wytrzymać.
Nie licząc na powalającą frekwencję, razem z Krzysiem przebiliśmy się przez zatłoczone Ebowo, gdzie "pod oplem" miał czekać jeszcze Władek.
Tymczasem oprócz wyżej wymienionego, Nasze zaproszenie przyjął Sławek i tak lekkim truchtem dotarliśmy do Pasłęka.
Zanim odnaleźliśmy "Pączki Raffiego" (nikt z Nas nie wiedział gdzie znajduje się kultowa cukiernia) mieliśmy krótką przerwę techniczną. Po załataniu dętki, stwierdziwszy że na konsumpcję tłusto-czwartowych delicji w pasłęckich cukierniach jest trochę późnawo, uznając że połączymy przyjemne z pożytecznym udaliśmy się na jedną ze stacji benzynowych. Tam po spałaszowaniu całkiem niezłych wypieków i uzupełniwszy zawartość tylnej gumy Sławka o życiodajne powietrze, mając do wyboru rundkę dokoła Jeziora Drużno, bądź lekką wspinaczkę do Młynar, wybraliśmy to drugie. I tak znanym szlakiem, biorąc pod uwagę moooocno nadwyrężoną kondycję elementów przeniesienia napędu "Mojej Gwiazdy", poturlaliśmy się zaliczając jeszcze krótkie międzylądowanie w zaprzyjaźnionej sklepowej miejscówce i tak dobiliśmy do portu.
Miłym akcentem, udało się wygospodarować jeszcze chwilę na podsumowanie dzisiejszej podróży, była wizyta w bezpiecznej przystani Jednego z Nas. Dzięki Sławek :)
Dzięki Całej Ekipie za Towarzystwo i Wspólne kręconko :)

Środowa latareczka w Tłusty Czwartek z Ekipą
Środowa latareczka w Tłusty Czwartek z Ekipą © sierra

Czy da się tędy przejechać
Czy da się tędy przejechać © sierra