avatar Ten blog rowerowy prowadzi sierra z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 187487.80 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.26 km/h i się wcale nie chwalę.

Po krótkim leniuchowaniu

Poniedziałek, 7 marca 2016 · dodano: 07.03.2016 | Komentarze 3

Skoro bezceremonialnie odrzuciłem pomysły na weekendowe rowerowanie, na rzecz "sweet do it nothing", to nie mogłem sobie pozwolić na to, by to samo zrobić z pomysłem Krzysia na odwiedziny Mikoszewa (w tym ujścia przekopu Wisły). Tym bardziej, że te okolice (wliczając pedałowanie brzegiem plaży) latarkowo odwiedziłem po raz pierwszy. Chyba nawet sam Inicjator dzisiejszej wycieczki nie spodziewał się, że dotrzemy na koniec "świata"... dalej tylko niezwykła cisza, przecinana odgłosami chyba fok i innego ptactwa i ciemnobrunatna wodna toń, lekko połyskująca od przeglądającego się w niej Księżyca... Niezwykły widok...
Wracając postanowiliśmy odpuścić "kamienistą krajówkę" (podróż latarkowa po niej jest średnio bezpieczna, lecz jednocześnie sprawia wiele frajdy) i znacznie łatwiej i szybciej- plażąm a następnie dla odmiany (czytaj ładnego śladu na Endo) przez Drewnicę (wcześniej zaliczając kilka wspomagających nasze nadwątlone siły-międzylądowań), spotkawszy Piotra (Pietiaschka) za Marzęcinem (szkoda, że nie było czasu na rowerową integrację) documować do portu.
Krzyś, dzięki za niezwykły rowerowy poniedziałek.

wszystkie fotki

| 11:10 wtorek, 8 marca 2016 | linkuj Piotr, po 17 polecę na Nowy Staw i wrócę przez Nowy Dwór... zatem- niewykluczone ;)
Asiu, wielkie sorry, że z Wami nie pojechałem (nie udało się skompletować Ekipy; samemu nie chciało się "ruszyć workiem"-cytując "klasyka"), a później dopadło mnie słodkie nieróbstwo ;) które powtórzyłem w niedzielę ;)
P.S.
Stety albo i nie, ale właśnie tak jest :)
Nefre
| 10:42 wtorek, 8 marca 2016 | linkuj Dobrze, że dałeś znak życia- bo już myślałam, że coś się stało...... , ale cóż człowiek nie samym rowerem żyje- czasami trzeba się zregenerować....
pietiaschka
| 06:56 wtorek, 8 marca 2016 | linkuj Cieszę się, że się w końcu poznaliśmy, integrację z pewnością kiedyś zaliczymy :)
Często bywam na tej drodze bo to w zasadzie jedyne bezpieczne połączenie z Elblągiem. Patrząc za okno widzę, że dzisiaj też śmignę do pracy rowerkiem :)
Pozdrawiam !
pietia

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jiree