Na "wielorybka" do "Wielorybka"

Niedziela, 13 marca 2016 · dodano: 13.03.2016 | Komentarze 3

Wprawdzie zadeklarowałem swój udział w propozycji MarkaB na "Morsowanie na Jeleniej Dolinie", ale jak zobaczyłem piękną, słoneczną za oknem, długo się nie zastanawiając skorygowałem plan pierwotny i postanowiłem odwiedzić dawno nie widzianą kulinarną miejscówkę w Kątach Rybackich. I tak szwendając się i focąc co ciekawsze przejawy widocznej i wszechobecnej wiosny (choć temperatura nie rozpieszczała) dotarłem do celu, prawie nosem "wciągłem" ulubione danie i plażą (było twardo i z wiatrem) dotarłem do Sztutowa. Pokusa była silna, by ciągnąć dalej (nawet do Mikoszewa), ale dość szybko przekonałem się, że łatwo to już było. O ile przez Groszkowo i płytami za Tujskiem do Nowego Dworu Gdańskiego było jeszcze całkiem znośnie, to tuż za nim niekoniecznie. "Lekki" zefirek "umilał" podróżowanie do Marzęcina, ale spotkawszy jedną z olsztyńskich uczestniczek-"fanatyczek", iście spacerowym tempem dotarliśmy do Elbląga, po drodze spotykając trenującą do pewnie kolejnego maratonu (była z osobistym rowerowym trenerem) Wiolettę.
Reasumując miła wiosenno-niedzielna przejażdżka (tylko ten wmordewind) przy pięknej, słonecznej aurze tak inna niż sobotnie, terrrrrenowe wyzwanie.