avatar Ten blog rowerowy prowadzi sierra z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 185592.60 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.26 km/h i się wcale nie chwalę.

VI Edycja "Od zmierzchu do świtu i zmierzchu"

Piątek, 11 sierpnia 2017 · dodano: 12.08.2017 | Komentarze 3

Zgodnie z tradycją, drugi tydzień sierpnia, to okazja do podziwiania wschodu Słońca na helskiej kosie.
Na miejscu zbiórki, ku memu ogromnemu zaskoczeniu i zadowoleniu, pojawiła się zacna grupka Chętnych do zmierzenia się z tym niezwykłym wyzwaniem. Z kilkunastu osób na zbiórce pod Tortugą w dalszą podróż ruszyli: Dominika, Robert (Francesco)  i Krzyś (Aki) . Niestety przed Gdynią, aura pokazała swe pazurki i musieliśmy "chwilę" przeczekać (pewnie też dlatego nie udało się delektować wspomnianym wyżej zjawiskiem). W Gdyni dołączyła do Nas Justyna, która stawiając sobie ambitny cel jako jedyna zdecydowała się na powrót z Helu na kołach (reszta Ekipy zdecydowała się na powrót tramwajem wodnym).
BRAWO! i GRATULUJĘ ponad 200 kaemów na fatbike'u :)
Również w Gdyni Naszą Wesołą Gromadkę zasilił Marek (Marecky), który zdecydował przed Puckiem o powrocie do Trójmiasta.
Jak się okazało naszym śladem zmierzali: Lesiutek i Krzyś, ale mieli znacznie mniej szczęścia od Nas (Nam się udało przeczekać oberwanie chmury nad Gdynią na przystanku autobusowym) -Ich nawałnica złapała otwartym terenie i zdecydowali wrócić do Elbląga.
Dzięki za Towarzystwo i Wspólnie spędzony czas.
Jednocześnie zapraszam na piątkowo-sobotni wyjazd do Rozewia (na start do MRDP 2017).
Ruszamy o północy (z 18-19.08.2017), "Tortuga".

fotki

| 07:51 środa, 16 sierpnia 2017 | linkuj Dzięki @Malarzu. Gratulacje należą się całej Ekipie, która nie poddała się (w Gdyni rozważaliśmy odwrót koleją żelazną) i osiągnęła zamierzony cel.
@Marek, szkoda, że musiałeś wracać... wprawdzie nie udało się dotrzeć na wschód Słońca, ale później aura raczej sprzyjała, no i cel został osiągnięty, a tradycja podtrzymana.
Dzięki za Towarzystwo, no i szacun za jazdę na pękniętej ramie. :)
MARECKY
| 07:17 środa, 16 sierpnia 2017 | linkuj Dzięki za spotkanie i wspólne kręcenie. Było pysznie :-)
malarz
| 04:41 niedziela, 13 sierpnia 2017 | linkuj Brawo!
Gratuluję! :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa mpotk