avatar Ten blog rowerowy prowadzi sierra z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 186361.10 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.26 km/h i się wcale nie chwalę.

Na start do MRDP 2017 z bonusem

Piątek, 18 sierpnia 2017 · dodano: 20.08.2017 | Komentarze 2

Skoro w 2013 udało się uczestniczyć w Tym Niezwykłym Rowerowym Wyzwaniu, to i w tym nie mogło mnie zabraknąć.. Kilkadziesiąt wysłanych sms-ów, zaowocowało dwoma Uczestnikami, którzy postanowili mi towarzyszyć (Mariusz-Kudłaty pojawił się o północy by Nas wystartować). Oczywiście specjalnie zaplanowałem wczesny start, by móc się trochę powłóczyć po "niebieskim" w drodze do Rozewia. Na miejsce dotarliśmy trochę przed czasem i dzięki temu lekko nadwątlone siły udało się wzmocnić w przylatarniowej miejscówce kulinarnej (polecam: flaki i rybną). Pierwotny plan był by Lesiutek pomknął wraz ze Wszystkimi, a Marcin i ja trochę na okrętkę (Karwia, Żarnowiec, Krokowa) documujemy do portu. Oczywiście zostałem przekonany do towarzyszenia Całej Ekipie do Mikoszewa (bo przecież 90 kaemów w cztery godziny, to żaden wyczyn). Tak hardcorowej jazdy, zwłaszcza przez Trójmiasto)  do Mikoszewa, to dawno nie miałem. Dobrze, że nie włączyłem w Rozewiu Endo, bo byłby gotowy materiał dla... Nam się udało, ale Marcina zatrzymała policja po kilku chwilach, kiedy dowiedzieli się że jeszcze "parę" osób się tam pojawi, życzyli tylko powodzenia i poprosili byśmy nie dali się zabić...
Po dotarciu do Świbna, krótki postój i na koszt Organizatora (Dzięki Daniel) dostaliśmy się na przeciwny brzeg, gdzie czekał Krzyś z przygotowanym banerem: coś w stylu "jeszcze tylko ... kaemów". Już w Mikoszewie Ekipa się wyraźnie podzieliła i mając za sobą parę kaemów w kopytach, wyraźnie odpuściłem, życząc mijającym mnie rowerzystom "Powodzenia". W Marzęcinie postanowiłem odpuścić, dając fory Ekipie, która postanowiła Mareckiego trochę poniańczyć.
Niewykluczone, że pojadę na metę MRDP do Rozewia, by złożyć gratulacje, a jednocześnie poznać znajomych z Endo i bikestats'a.
Życzę Wszystkim, którzy podjęli się Tego Niezwykłego Wyzwania, ukończenia (najlepiej przed czasem), zero awarii (bo wiadomo, człowiek wytrzyma wiele).
Powodzenia :)

P.S.
Jeśli tylko znajdę, to wrzucę trochę fotek z MRDP 2013

Edit:
Znalazłem i można zobaczyć tu: http://sierra.bikestats.pl/1004510,Cel-Rozewie-miejsce-startu-MRDP-2013-godz-1200.html