avatar Ten blog rowerowy prowadzi sierra z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 187487.80 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.26 km/h i się wcale nie chwalę.

Niedzielne dookoła komina

Niedziela, 15 października 2017 · dodano: 15.10.2017 | Komentarze 6

Wprawdzie miałem zaproszenie do Marka na terenowe szwendanko (szkoda, ze nie wiedziałem że Lesiutek i Krzyś pojadą na zbiórkę w Pruszczu Gdańskim na kołach), to może bym się skusił...
Jednak musiałem być relatywnie szybko w Elblągu, zatem uznałem że rundka "dookoła komina" będzie niezłą alternatywą. Miałem w planie odwiedzić jeszcze "Ptasi Raj" na Wyspie Sobieszewskiej, ale trochę umęczon, ostatecznie z tego pomysłu zrezygnowałem... może następnym razem ;)

fotki

Kategoria codzienność

| 06:52 wtorek, 17 października 2017 | linkuj @Asiu, jak się trochę kręci, to i promień może być większy ;)
Poza tym nie było za wielu Chętnych i niedzielną rundkę zrobiłem sam.
| 06:50 wtorek, 17 października 2017 | linkuj @Marek, tak jak Ci mówiłem nie mogłem sobie pozwolić na powrót z Twojej wycieczki po 20-ze swojej wróciłem ok. 17 i zdążyłem...
MARECKY
| 20:30 poniedziałek, 16 października 2017 | linkuj Ciekawe, bardzo ciekawe :-/
Nefre
| 11:47 poniedziałek, 16 października 2017 | linkuj Ale wasz komin ma duży promień:)))))
| 20:04 niedziela, 15 października 2017 | linkuj @Malarzu, własnie chwilę temu oglądałem Twojego bloga i sobie uświadomiłem jak wiele dziś straciłem nie zajeżdżając do Ptasiego Raju na Wyspie Sobieszewskiej (taki był cel)... ale mocno wymęczył mnie wmordewind pomiędzy Elblągiem, Tczewem, Gdańskiem, że na podziwianie uroków jesieni zabrakło czasu... szkoda, a mostki możesz znaleźć na szlaku wzdłuż Motławy :)
malarz
| 18:35 niedziela, 15 października 2017 | linkuj Ładne mosty pieszo-rowerowe :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cyowe