Grudniowe Pączki A. D. 2017

Niedziela, 3 grudnia 2017 · dodano: 03.12.2017 | Komentarze 4

Ponieważ rok temu wybrałem morsowanie, to w tym postanowiłem dołączyć do kultowej grudniowej wycieczki.
Marek poprowadził Nas raczej terenowo i można było się trochę zmęczyć.
Trudy wycieczki w pełni zrekompensowało spotkanie z zaprzyjaźnionymi Tczewskimi Rowerzystami i małe co nie co ;)
Jak na dość liczną rowerową frekwencję, to odnotowałem:
- jedno asfaltowe przyziemienie,
- jeden zerwany łańcuch,
- jedno błotne przyziemienie,
- jeden kapeć,
- dublet kapciowy u Piotra (wcześniej zerwał łańcuch).

fotki

| 06:48 wtorek, 5 grudnia 2017 | linkuj @Marek, w galerii... ;) Jestem wierny swoim "przyzwyczajeniom" ;)
@Marecky, i ja dziękuję bo po była okazja zafundować boplightowi małe spa ;)
@Darek, ważne że humory i pogoda dopisały, a jak zwykle przy takich okazjach "ofiary muszą być" ;)
Darecki
| 21:58 poniedziałek, 4 grudnia 2017 | linkuj Po wyliczeniach widać, że była to jakaś wyjątkowo pechowa wycieczka :-(
MARECKY
| 20:08 poniedziałek, 4 grudnia 2017 | linkuj Dzięki za wspólne kręcenie.
@MarekDIVE - Mario ma zakaz wstawiania fotek słodyczy na bloga ;-))
MarekDIVE
| 22:54 niedziela, 3 grudnia 2017 | linkuj a gdzie podział się ulubiony kawałek ciasta....chyba nie wyparł go żaden pączek :))) ?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ktnie