Powrót ze Sławna

Niedziela, 11 lutego 2018 · dodano: 11.02.2018 | Komentarze 5

Trochę jak koń po westernie... ale od początku ;)
Wczesna pobudka, niezbyt korzystna prognoza pogody i przytulna miejscówka, sprawiły że nie bardzo mi się chciało wstawać. No ale cóż, trzeba wracać. Może trudno w to uwierzyć, ale po raz pierwszy będąc w Słupsku (zwykle podróżujemy bliżej wody), nie udało się zrobić nawet jednej fotki. Później wjazd na krajówkę i boczny zefirek, sprawiły że z ulgą powitałem miejscówkę dla kierowców TIR i dopiero tam wrzuciłem coś na ruszt. Później nie było wcale łatwiej....
Ale gdyby było zbyt prosto, to satysfakcja mniejsza.
A tak już po documowaniu do portu, wyciągnąłem Władka, na małe podsumowanie "wycieczki" ;)

P. S.
Fotek mało bo tylko w ramach kulinarnego popasu czy innych czynności fizjologicznych ;)

wszystkie fotki

MarekDIVE
| 20:31 środa, 14 lutego 2018 | linkuj Sierra, z tego co się domyślam, to Marecky wspomina swój wyjazd solo zimą do Żelazowej Woli. ...hmmmm ja bym się chętnie tam wybrał na kołach:))) Oczywiście bez noclegu :)))
MARECKY
| 20:33 wtorek, 13 lutego 2018 | linkuj Takie coś w stylu Żelazowej Woli :-)
| 01:19 wtorek, 13 lutego 2018 | linkuj @Kocie, dlatego postanowiłem wrzucić fotkę położonego roweru, bo "trochę" czułem się jak On ;)
Liczyłem, że może da się obrócić na raz, ale zarówno lutowe temperatury, jak i boczny zefirek do tego zbytnio nie przekonywały ;) Poza tym miejscówka kusiła i dobrze było złożyć zwłoki i lekko przed powrotem odsapnąć :)
Dzięki :)
@Marek, nie wiem co masz na myśli, ale już się piszę ;)
MARECKY
| 17:52 poniedziałek, 12 lutego 2018 | linkuj Ładnie, bardzo ładnie. Za rok przyjdzie czas na jazdę non-stop :-)
Kot
| 08:01 poniedziałek, 12 lutego 2018 | linkuj Wcale się nie dziwię, że jak koń po westernie - w końcu w sobotę i niedzielę zrobiłeś łącznie ponad 500 km, a jest to dopiero luty :))
Gratulacje - niezłe szaleństwo!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa yslap