avatar Ten blog rowerowy prowadzi sierra z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 187487.80 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.26 km/h i się wcale nie chwalę.

Po drugiej stronie...

Wtorek, 6 marca 2018 · dodano: 06.03.2018 | Komentarze 4

Wprawdzie wczoraj był orłowski i przez chwilę zamarzył się pucki, a może i rozewski, ale chyba jeszcze "niebieski" jest średnio przejezdny, więc postanowiłem zobaczyć co jest po drugiej stronie grobli "Ptasiego Raju" na Wyspie Sobieszewskiej. To w zasadzie jedyna okazja by nie pchać bicykla po plaży, bo spacer po samej grobli jest zakazany, a plaża sprawiała wrażenie zbitej... no nie było jak przypuszczałem...
Ale zanim tam dotarłem, zamówiłem dla Hakera i siebie, po dwa kabanosy i jakby mu było mało musiałem się z nim podzielić również drożdżówką ;)
Piękna, wspaniała psina :)
Po przebiciu się plażą pozostał odcinek dość mocno obsypany białym puchem i zanim dotarłem do końca nieźle się umordowałem.
Ale warto było :)
Trochę żałuję, że było mało czasu na szwendanie się szlakiem kolektora ściekowego, no i planowana golonka w "Delfinie" też mnie dziś ominęła.
Już od wczoraj był jakiś problem z tymi najszybszymi przełożeniami w kasecie, a skoro do portu documowałem dość wcześnie, to i Piotr znalazł czas na regulację tego ustrojstwa.
Dzięki Piotr :)
Na jutro Marecki chciał mnie wyciągnąć gdzieś za Młynary, ale uznałem że pobudka o siódmej rano (mieliśmy ruszyć o ósmej), to zdecydowanie za wcześnie kiedy ma się planowany urlop ;)
Sorry, Marek ;)
Myślę, że czas odwiedzić nowostawskiego "Jędrusia" i przez Białą Górę wrócić do Elbląga. Ale to jutro...
Chodzi za mną wycieczka do Wielanowa (w trybie non-stop), ale czy znajdę Chętnych na 600 kaemów... a może pojadę sam, zwłaszcza że robi się coraz cieplej i nocna jazda i nocny powrót nie powinien sprawić problemu.

tu fotki
Kategoria codzienność

Basik
| 18:12 sobota, 10 marca 2018 | linkuj Ja także jestem pod wrażeniem Twoich dystansów, podziwiam i chylę czoła :) Pozdrawiam
Super fotki.
| 13:08 środa, 7 marca 2018 | linkuj @piofci, zapewniam, że kluczem jest mnóstwo wolnego czasu, trochę chęci i rower ;)
@Marek, wracając z Nowego Dworu Gdańskiego uświadomiłem sobie, że będę musiał wstać o dość nieludzkiej (jak na urlop) porze ;)
MARECKY
| 19:31 wtorek, 6 marca 2018 | linkuj Kto rano wstaje i tak dalej ... :-)
piofci
| 19:01 wtorek, 6 marca 2018 | linkuj Szacunek ogromny za te dystanse, które robisz. Jesteś jednym z najlepszych przykładów, że to nie rower robi różnicę;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wczyc