Utopić Marzannę

Wtorek, 20 marca 2018 · dodano: 21.03.2018 | Komentarze 4

Krzyś zwołał Ekipę i w składzie: Kazik, Marcin, Sławek, Pomysłodawca postanowiliśmy pożegnać zimę. Jak tylko wyjechaliśmy za Kępki jeszcze przez chwilę dała o sobie znać, ale sprawnie dotarliśmy do Celu. Mogę się mylić, ale jadący szosą ku Nam Robert ją przywiózł. Kiedy tylko Trawiasty Chochoł został wrzucony w odmęty rozszalałego żywiołu można było spokojnie documować do portu. Ale na tym nie koniec.
Postanowiliśmy w świetle Księżyca i Naszych latarek odszukać miejsce i odnaleźć co zostało zgubione. Najskuteczniejszym Poszukiwaczem i o dziwo Znalazcą okazał się Kazik, aczkolwiek z trzech zgub znaleźliśmy dwie, które komisyjnie zostały przekazane temu co je tam zostawił.

Fotki wrzucę później...
No i od teraz jestem szczęśliwym posiadaczem Etrexa 35 touch, ale chyba z rejestrowania śladu smarkfonem na Endo nie zrezygnuję.

wszystkie fotki

jotka69
| 09:30 środa, 4 kwietnia 2018 | linkuj To pisałam ja jotka, nie koszmar. Nie wiem, co on myśli o Marzence, ale chyba podobnie jak ja. Chyba następnym razem będę odpisywać tylko z komórki, to przynajmniej nie pomylę się z przelogowaniem na swoje konto.
koszmar67
| 09:26 środa, 4 kwietnia 2018 | linkuj Marzanna nie jest kwintesencją wiosny tylko jej topienie. To Kocica jest jak Pani Wiosna.;)
| 08:55 środa, 4 kwietnia 2018 | linkuj @Asiu, nie ogarniam. "Kwintesencją wiosny" jest: Marzena czy Marzanna?
Bo jak dla mnie to Obie :)
jotka69
| 08:38 środa, 21 marca 2018 | linkuj Na szczęście utopiliście Marzannę a nie Marzenkę, bo tego bym wam nie wybaczyła. Ona jest przecież kwintesencją wiosny

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tekie