avatar Ten blog rowerowy prowadzi sierra z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 186245.40 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.26 km/h i się wcale nie chwalę.

Śladem MRDP 2017. Ratno Górne

Poniedziałek, 30 kwietnia 2018 · dodano: 08.05.2018 | Komentarze 0

Cierpliwości, będą i fotki, i relacja ;)

I znów piękne wspomnienia z widoku Puchaczówki, choć podjazd do najłatwiejszych nie należał. Piknik na przełęczy, przelewający się przez nią wicher (meteo pokazywało 100 km/h) to niezwykłe przeżycie. Kasia miała obawy, że zostanie zdmuchnięta przez te silne porywy. Sam podjazd początkowo asfaltowy, pod koniec okazał się szutrowo-greenvelowy (jest chyba podczas przebudowy, bo raczej to trasa dla górala, czy trekinga niż szosy). Ale dalej pięknie wijące się serpentynki, znów poczuliśmy się jak pierwszego dnia podczas zdobywania Ustrzyk Górnych. Choć w porównaniu z Bieszczadami, to zdecydowanie więcej i występujących częsciej było, „miłych” w kręceniu korbą, fałd. W Wilkanowie spotykamy parę, która postanowiła te okolice zdobywać na własnych nogach.
Jeszcze Zieleniec i serwis rowerowy w Kudowie, gdzie sprawdzono nasze rumaki. U mnie chyba właśnie tam wymieniono tylne klocki w tarczówkach, u Kasi regulacja, mocno umęczonych v-brake' ów.
Pierwotnie nocleg planowaliśmy w Radkowie, ale ponieważ tamtejszy „Złoty Kłos” nie spełniał naszych oczekiwań, więc wybraliśmy Ratno Górne. Korzystając z meteor24.pl czasem sprawdźcie opinie o tych miejscówkach w sieci.
A tę w Ratnie Górne, z pełnym przekonaniem, polecam.
Kolejny cel, to... no właśnie zaczęła się majówka i zaczęły się problemy z bookowaniem noclegu.