Sierra wspierra. Mezcal'a zwróciłem sprzedawcy

Wtorek, 18 sierpnia 2020 · dodano: 19.08.2020 | Komentarze 0

Po rozważeniu wszystkich za i przeciw uznałem, że zamiast instalować (trzymać w odwodzie-gdyby coś się wydarzyło) zwijanego Geax'a, to lepiej (taniej) założyć dwie nowe drutówki. Wybór padł na Schwalbe Black Jack'a 1,9-2,0) - po kilku przejechanych kaemach okaże się czy był to właściwy wybór.
Poza tym czas na zmianę kompletnego napędu, serwis tyłu (bo coś wyraźnie haczy) i ogólne ogarnięcie "Srebrnego Szerszenia"... należy Mu się trochę odświeżenia.
Zatem te parę kaemów, to rowerkiem zastępczym Doctora Fisha.

Czytając opinie w necie a propos mojego wyboru mam coraz większe wątpliwości czy słusznie wybrałem... ale cóż zawsze można zamówić coś w sieci (okazuje się, że Mitas-Rubena jest dostępna w wersji zwijanej i tylko limit czasu nie pozwolił by ją zanabyć).

Co do semi-slick'a nie wydaje się, że za tą cenę (110 pln) można by oczekiwać mniejszej wagi (ok. 0,795 kg/szt.) zwłaszcza, że to wersja zwijana.
Black Jack, jest ciut cięższy i nie wiem jak będzie z trakcją... będzie okazja wypróbować na szwedzkiej ziemi ;)