Dla Maćka XVII

Piątek, 19 maja 2023 · dodano: 20.05.2023 | Komentarze 0

Pojechałem dla Maćka.
To mój siostrzeniec.
Chciałby pojechać na turnus rehabilitacyjny do Ośrodka Rehabilitacyjno-Wypoczynkowego Polanika.
Koszt tego wyjazdu to 13000 PLN

Rowerowania dzień siódmy.
Ponieważ Krzyś, Zbyszek i Mateusz planowo mieli lądować we Władysławowie, pojawił się pomysł by ich do Elbląga stamtąd przyprowadzić.
No i w piątek po pracy ruszyła Trójka Chętnych by to zrealizować. Aura nie była sprzyjająca i do Gdańska towarzyszył nam lekki kapuśniaczek. Na szczęście już na opłotkach jest znajomy Orlen w którym można było ogrzać nasze nadwątlone jestestwa i nieco się zasilić. Okazało się że mają czekoladę (na bazie mleka owsianego) i jakieś roślinne batoniki (wciągnąłem cztery). Moimi kompani również wrzucili coś na ruszt i po kilku chwilach opuściliśmy to zawsze gościnne miejsce. Ponieważ czas naglił, Lesiutek zaproponował byśmy do Władysławowa pojechali najkrótszą drogą (zwłaszcza, że na zbiórkę przybył na swojej przełajówce, co później okazało się dość niefortunnym rozwiązaniem). Przy mojej wyraźnej niechęci co do wyboru trasy (wolałem ulubiony „niebieski” i „klif pucki” zaczęliśmy podróżowanie „drogą rowerową” w kierunku celu. Na miejsce dotarliśmy ok. godziny 22 i po do towarowaniu można było zacząć „nocne Polaków rozmowy”. Na szczęście władysławowska „Biedronka” okazałą się, że jest przyjazna moim obecnym upodobaniom kulinarnym (bulgur i roślinne soczki obecnie ratują życie podczas rowerowania).