Dla Maćka XXXI

Sobota, 17 czerwca 2023 · dodano: 17.06.2023 | Komentarze 0

Rowerowania dzień dwudziesty pierwszy
Przed wycieczką wizyta w ambulatorium, pobranie krwi (wyniki dziś i za kilka dni)
Kompleksowa (odpowiednia dla vegA) analiza.
Piękny dzień więc trochę terenu. Spotykam gravelowca Bartka i kilka kaemów.
Czas się nie dłuży, można spokojnie pogadać.
Żegnamy się przed mostem knybawskim (Bartek wraca by wrzucić coś na ząb).
Pierwsze zasilanie w Dworku, drugie w Lisewie Malborskim, a ostatnie w Nowym Stawie.
Menu (odpowiednio): arbiuz, soczki roślinne, sos owocowy, banany, arbuz soczki roślinne, bulgur z humusem, grahamki i soczek roślinny no i woda ok. 6 litrów.
Po powrocie analiza wyników.
Nie jest zbyt dobrze.
Podobno odpowiednio dla vegA.
Pozostałe wyniki za dzień lub dwa.
Zamówiłem od Leszka Prawie PRO kolejne gacie (10 godzin jazdy).
Trudno jest ocenić czy są gorsze niż przed odstawieniem, ponieważ robione już w jego trakcie.
Na pewno trzeba będzie zrobić je ponownie, kiedy zakończy się pierwszy etap wg Respo.