SYLWEK GDYNIA FY'13/14

Wtorek, 31 grudnia 2013 · dodano: 01.01.2014 | Komentarze 6

Tu trochę zwariowany pomysł
i Jego Pionier-Pomysłodawca :)
Tu relacja Naszego Rodzynka
Kilka fotek A.D 2013
i kilka A.D. 2014
Tu trasa
To był zwariowany, pionierski, pomysł Artura :)
Jeszcze na miejscu zbiórki nie dowierzałem, że wyjazd na powitanie Nowego 2014 Roku do Gdyni się ziści- sądziłem, że to co najmniej sylwestrowy żart :P
Ale zaraz sobie przypomniałem sobie podobny pomysł z wyjazdem na start do Rozewia na MRDP 2013 i uwierzyłem, że dane mi będzie być uczestnikiem tego niecodziennego wydarzenia.
Na miejscu zbiorki oprócz Artura pojawili się również: DarekESR, DareckiEB i Paweł (Pawlik).
Po krótkiej chwili pojawiła się Agnieszka, Nasz Nasz Rodzynek :)
No i pojechaliśmy...
Wkrótce okazało się, że łatwo nie będzie... wprawdzie mieliśmy sprzyjający wiatr, ale asfalt miejscami przypominał osiedlową ślizgawkę :(
Zatem szybko podjęta decyzja, zanim Ktoś z Nas zaliczy "przyziemienie", po chwilce "popasu" w Nowym Dworze Gdańskim, "tniemy" siódemką.
Kolejny przystanek w Cedrach, "zajmująca" rozmowa z "rezydentem stacji" i dalsze "lekko zaokrąglone" kręconko do Gdańska.
Po małej sesji fotograficznej na Gdańskiej Starówce, transport Szybką Koleją Miejską (tego wieczoru tylko z nazwy), wśród co najmniej "rozluźnionej" młodzieży do celu dzisiejszej podróży.
Prawdziwym cudem, krążąc ulicami Gdyni wśród "szklanego dywanu" z rozbitych opakowań uprzednio zawierających płyny orzeźwiająco-rozweselejące uniknęliśmy "kapcia" i zdążyliśmy na godzinę zero.
Później były: toasty, życzenia i strzelające w każdym możliwym kierunku: petardy, i inne mniej lub bardziej prezentujące się na gdyńskim niebie, zachwycająco wymyślne fajerwerki.
Niestety trzeba było opuścić to miejsce i po lekkim popasie, następnie krótką wizytę i sesję fotograficzną w Sopocie, nadmorską ddr'ką dotarliśmy do Gdańska.
Tu należało podjąć decyzję: "na kołach" do Ebowa czy by train.
Pomni, wcześniejszego asfaltowego driftowania uznaliśmy, że cel został osiągnięty, wyjazd w pełni udany, zatem: by train.
Do odejścia naszego "parochoda" były dwie godziny, zatem kolejny popas i "dotowarowanie" w placówce gastronomiczno-"blachosmrodowej" z jej lekko zakręconym "zaladowym", "dzięki" któremu o mały włos byśmy musieli przebookować bilety na kolejne połączenie.
Odpowiednio dotwarowani wkrótce mieliśmy dostąpić "zaszczytu" podróżowania Naszymi Narodowymi Kolejami Żelaznymi i tak wycieczka dobiegła końca.
Dzięki Artur, Agnieszka za wspólne kręconko :cool:

Powitanie Nowego Roku w Gdyni
Powitanie Nowego Roku w Gdyni © sierra
Pierwsze godziny Nowego Roku w Sopocie
Pierwsze godziny Nowego Roku w Sopocie © sierra
Nasz Rodzynek
Nasz Rodzynek © sierra
Jeszcze raz Dzięki Agnieszka, Artur za wspólne kręconko :)