avatar Ten blog rowerowy prowadzi sierra z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 186667.40 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.26 km/h i się wcale nie chwalę.

Ekstremalny, snowkitingowy weekend w Krynicy Morskiej

Sobota, 1 lutego 2014 · dodano: 01.02.2014 | Komentarze 5

Taki był pomysł:
W sobotę zamierzam "uderzyć" ok. 9-10 na mierzeję (rybka w "Wielorybku" tudzież innej "Łajbie")
Dodatkową inspiracją miał być:
Ekstremalny, snowkitingowy weekend w Krynicy Morskiej - ciekawa propozycja na ferie
Swoim pomysłem udało mi się zarazić Jeszcze jednego pozytywnie zakręconego :) , wsparcia telefonicznego udzielił Władek (Megabot), dzięki Któremu podjąłem szybką decyzję: Krynica Morska.
Na miejscu okazało się że impry nie było :( trochę szkoda, ale to miał być tylko pretekst by sobotnio pokręcić... ;)
Po małej sesji fotograficznej powrót do Kątów Rybackich, rybka w "Wielorybku" i kolejna decyzja: ulubioną ścieżką do Stegny. Na którymś z podjazdów dzwoni Artur (Ten Pozytywnie Zakręcony)
i "melduje", że właśnie mija Tujsk i ustalamy, że plaża w Sztutowie, to dobre miejsce by połączyć siły na wietrzny powrót do Ebowa.
Do Sztutowa dotarłem trochę przed Nim i zająłem się fotograficznym uwiecznianiem zjawiskowego zachodu Słońca.
Do wietrznego powrotu trzeba się było należycie "kulinarnie" przygotować, zatem już wspólnie odwiedziliśmy "Łajbę" w Stegnie.
Dużo można by pisać jak się "podróżowało" z powrotem... ale łatwo nie było ;) a dzięki wsparciu Artura cali i zdrowi, trochę zmęczeni dotarliśmy do domciu.
Dzięki Artur za Towarzystwo, za to, że mimo średnio sprzyjających warunków atmosferycznych dotarłeś do Sztutowa i tak wzmocnieni wspólnie pokręciliśmy :)
Tu trochę fotek

Gdzie ta impreza
Gdzie ta impreza © sierra
Było wietrznie i słonecznie
Było wietrznie i słonecznie © sierra
Moja Gwiazda na plaży w Kątach Rybackich
Moja Gwiazda na plaży w Kątach Rybackich © sierra
Rybka w Wielorybku
Rybka w Wielorybku © sierra
Ulubioną ścieżką do Sztutowa
Ulubioną ścieżką do Sztutowa © sierra
Zachód Słońca w Sztutowie
Zachód Słońca w Sztutowie © sierra

Nie mogłem uwierzyć, Artur Wielki Szacun :)