Środowa latareczka 12-02-2014

Środa, 12 lutego 2014 · dodano: 12.02.2014 | Komentarze 4

Dzisiaj miałem niewątpliwą przyjemność "podróżować" w Towarzystwie Krzysia , Władka i Sławka.
Wprawdzie w planie był spacerek na Mierzeję Wiślaną, ale... Frombork, to też całkiem niezły kierunek.
Modrzewina dziś wyjątkowo nie była zbyt mocno zmrożona ;) za to Jelena Dolina i leśne ddr-ki Pogrodzia- wręcz przeciwnie, o czym Wielu z Nas mogło się (dość boleśnie) przekonać.
Trochę miałem obawy co do dzisiejszej "wycieczki" (dopiero co zakończyłem kurację antybiotykowo-czosnkowo-buraczaną), ale jak podobno mówią najstarsi górale, chorobę należy zwalczać "chorobą".

Dzięki za wspólne kręconko :)

Już dawno nie było tylu Chętnych
Już dawno nie było tylu Chętnych © sierra
Kilka fotek
Dzisiaj należało wziąć łyżwy
Dzisiaj należało wziąć łyżwy © sierra
Tu dotarli najwytrwalsi
Tu dotarli najwytrwalsi © sierra
Nasz dzisiejszy Przewodnik
Nasz dzisiejszy Przewodnik © sierra

arturbike
| 16:11 piątek, 14 lutego 2014 | linkuj sikorski33
Marku,
Skoro masz plan na Zimowy Frombork w tygodniu to dawaj znać prędzej, może być na maila. Coś wymyślimy, jakieś wolne się załatwi i polecimy na Frombork, niekoniecznie terenem, bo może być nieobliczalnie. Jest kilka fajnych dróżek do Fromborka.
Pozdrower
(y)
daro
| 09:13 piątek, 14 lutego 2014 | linkuj Wielki Brat czuwa:)))
Marek, z Tobą wieczorami, jak najbardziej:) Co chodzi o zbieranie grupy w tygodniu, hmm... po części tak, po części nie, sam Wiem, jak to nieraz jest, nawet znaleźć kogoś na sobotę, to sztuka:( Nie wiem, rowerzystów niby w Tczewie sporo, ale towarzyszy rowerowych, na dobre i złe, to trzeba się naszukać.
Mariusz, Jest u Was kilku mocno zakręconych bikerów i bikerek, oni nadają ton społeczności rowerowej, tego nie da się ukryć. Dzięki za propozycję wspólnego rowerowania. Jak coś, to zawsze mogę do Was do Ebowa przydrałować, ooo... i takie jest moje zdanie na ten temat:))
| 21:40 czwartek, 13 lutego 2014 | linkuj Marek, zerknij na nasze forum (np. wątki: "Środowa latareczka", "Nocne spacerki na Mierzeję Wiślaną"), namów Mirka i Darka, wsiądźcie do pociągu... do Ebowa i już :)
Kilka dni przed planowaną "wycieczką" możesz do mnie "przedryndać" (kontakt jak w pierwszym poście wątku: "Nocne...")
Jadąc na Frombork zwykle wybieramy leśne dukty (może nie być łatwo)... no i raczej startujemy po pracy (czyli latarkowo)...
Niemniej jednak zapraszam :)
Pozdro rowerowo
Mariusz
sikorski33
| 21:09 czwartek, 13 lutego 2014 | linkuj Ja już dwa lata nie byłem przeziębiony. W tym roku, muszę się wybrać do Fromborka. Tylko że z Tczewa to kawał drogi. Dla Was to pryszcz, macie dużo bliżej.
Jeśli chodzi o towarzystwo, to w tygodniu są problemy zebrać jakaś grupę, tym bardziej zimową porą.Więc sam śmigam, jestem do tego przyzwyczajony.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iniem