Lutowe e_X_tremum już gotowe. Ostródzkie Lasy i Jeziora

Sobota, 15 lutego 2014 · dodano: 16.02.2014 | Komentarze 9

Dzięki Pomysłodawcy miałem niewątpliwą przyjemność poznać tereny dotychczas nieznane rowerowo, łatwo nie było, bo Nikt tego nie obiecywał, rowerowania po lodowych ścieżkach leśnych w takiej ilości dotychczas nie doświadczyłem, zaliczonych przyziemień mniej lub bardziej uciążliwych nie liczyłem, ale nie bylem sam, obniżenie ciśnienia w oponach Mojej Gwiazdy (obniżającym był oczywiście Pomysłodawca) sprawiło, że dało się przemieszczać po dominujących na dzisiejszej "wycieczce" lodowych nawierzchniach, dość brutalnie potraktowany przez "Mój plecak" napęd na chwilę odmówił współpracy, zostaliśmy w bardzo nieuprzejmy sposób potraktowani przez obsługę agroturystyki, chwilę wytchnienia dał miły popasik, w planie były pochylnie i to również udało się zrealizować, skończył mi się hamulec przedni i o mały włos nie staranowałem Współuczestników "wycieczki" tylnym spowalniaczem. Była też lekko przesłodzona czekolada, którą doładowaliśmy trochę nadwyrężone baterie. Na koniec, dzięki uprzejmości Sławka udało się Nasze "rumaki" odświeżyć.

Po drodze w Miłomłynie spotkaliśmy Pawła, który również przy bezwietrznej i bezdeszczowej aurze postanowił trochę pokręcić.
Dzięki Krzyś, Władek, Sławek, Wojtek za wspólne kręconko :)
Tu pomysł

Dominowały takie nawierzchnie © sierra

Kolejne zaliczone jeziorko
Kolejne zaliczone jeziorko © sierra

Lodu dzisiaj nie brakowało... nawet na jeziorze
Lodu dzisiaj nie brakowało... nawet na jeziorze © sierra

Takie nawierznie były prawdziwą rzadkością
Takie nawierznie były prawdziwą rzadkością © sierra

Ścieżką do kolejnego jeziorka
Ścieżką do kolejnego jeziorka © sierra

Nasze maszyny odpoczywają
Nasze maszyny odpoczywają © sierra

Tej agroturystyki nie polecam, wyjątkowo niemiła obsługa
Tej agroturystyki nie polecam, wyjątkowo niemiła obsługa © sierra

Dotarliśmy do Ostródy
Dotarliśmy do Ostródy © sierra

Tu można smacznie zjeść
Tu można smacznie zjeść © sierra

Po naładowaniu baterii można dalej kręcić
Po naładowaniu baterii można dalej kręcić © sierra

Ostróda, to naprawdę urokliwe miejsce
Ostróda, to naprawdę urokliwe miejsce © sierra

Takich widoków dzisiaj nie brakowało
Takich widoków dzisiaj nie brakowało © sierra

Pojechaliśmy górą
Pojechaliśmy górą © sierra

arturbike
| 14:44 piątek, 21 lutego 2014 | linkuj Pięknie, pięknie bardzo ładnie :-)
| 21:53 niedziela, 16 lutego 2014 | linkuj Arek, nie było aż tak źle ;)
Okolice dość ubogie w "bursztynowy nektar"... uratowała Nas Ruś, Ostróda i Miłomłyn :)
| 21:34 niedziela, 16 lutego 2014 | linkuj Mirek, widzę że też nie próżnowaliście :)
| 21:33 niedziela, 16 lutego 2014 | linkuj Asiu, szukaliśmy dojazdu do ostródzkiego popasu i wjechaliśmy przypadkowo na teren prywatny agroturystyki. W pewnej chwili, czekając na Krzysia, uchylono okno na pierwszym piętrze i usłyszeliśmy pod swoim adresem wiele... obrzucono nas epitetami, postraszono policją... nie tak powinno się traktować potencjalnych klientów...
Nefre
| 19:45 niedziela, 16 lutego 2014 | linkuj Fajna wycirczka, a co się konkretnie wydarzyło w tej agroturystyce.??
poisonek
| 13:00 niedziela, 16 lutego 2014 | linkuj Wycieczka super, ale bardzo mnie niepokoi brak jakichkolwiek butelek na zdjęciu z pociągu ;)
| 09:25 niedziela, 16 lutego 2014 | linkuj Rafi, lasem w tych ''srednio sprzyjających warunkach atmosferycznych" koncentrowaliśmy się na unikaniu zbyt częstych przyziemień ;)
A okolice niezwykle urokliwe :)
Mirek, zdawaliśmy sobie sprawę, że łatwo nie będzie, ale nie spodziewaliśmy się takiego "leśnego lodowiska" ;)
mklos
| 09:12 niedziela, 16 lutego 2014 | linkuj Al fajowy wypad.
Widzę, że w lesie zima jeszcze trzyma
rafi1368
| 08:35 niedziela, 16 lutego 2014 | linkuj Drogą przez Ruś zawsze lubiłem jechać do Ostródy,i zaraz za pomnikiem na zjeździe po lewej stronie jest fajna miejscówka na jeziorkiem,chyba nosi nazwę Zacisze.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa emkre