Dookoła Jezioraka z Krzysiem i Władkiem

Sobota, 15 marca 2014 · dodano: 15.03.2014 | Komentarze 7

Dzisiaj synoptycy się pomylili, bo oprócz delikatnego zefirka (porywy do 100 km/h) i małego "łkania" z nieba, "zapomnieli" powiedzieć o gradzie i śniegu.
Zmagania rowerowe oprócz Pomysłodawcy i Władka (Megabot) podjął również "Mój Nowy Bagażnik z Sakwą".
W planach była rundka do Iławy ze szczególnym uwzględnieniem Jezioraka i chyba cel został osiągnięty.
"Wisienką na torcie" było wspólne doświadczenie "spaceru" niebieskim szlakiem pieszym, który służy wędrówkom.... chyba tylko miejscowym dzikom.
Iława mnie zauroczyła.
Ścieżki rowerowe, równe, czyste i zadbane.
Nie udało Nam się dostać do "Smoczej Jamy" w związku z tym wybraliśmy tawernę "Kaper" na miejsce podładowania baterii.
Wracaliśmy drugą stroną Jeziora, a Naszą wycieczkę, już tradycyjnie zakończyliśmy odcinkiem wzdłuż pochylni.
Dzięki Krzyś i Władek, za Nowe Doświadczenia Rowerowe, Wspólne Towarzystwo, słowem wspólne kręconko :)

Ekipa na starcie
Ekipa na starcie © sierra

Na To trafiliśmy w Pudłowcu
Na To trafiliśmy w Pudłowcu © sierra

Pojechaliśmy górą
Pojechaliśmy górą © sierra

Tu wycieczka dopiero się rozpoczęla
Tu wycieczka dopiero się rozpoczęła © sierra

Tu żył i tworzył Zbigniew Nienacki
Tu żył i tworzył Zbigniew Nienacki © sierra

Spotkaiśmy Białego Chłopa
Spotkaliśmy Białego Chłopa © sierra

Dzisiejszą wisienką na torcie była podróż niebieskim szlakiem pieszym
Dzisiejszą wisienką na torcie była podróż niebieskim szlakiem pieszym © sierra
Półmetek wycieczki
Półmetek wycieczki © sierra
Pełna rezerwacja miejsc
Pełna rezerwacja miejsc © sierra
Tu maly popasik
Tu mały popasik © sierra
Teraz to już z górki
Teraz to już z górki © sierra
Dzięki Niemu było wyjątkowo
Dzięki Niemu było wyjątkowo © sierra
Kilka dodatkowych fotek

daro
| 07:55 wtorek, 18 marca 2014 | linkuj No rzeczywiście kilku do BB-Tour 1008km i MRDPxxxx znalazło by się :) Na szczęście Ja mam też swoje małe sukcesy rowerowe :) więc czuję klimat, z tym propagowaniem i krzewieniem tradycji rowerowej wśród ludzi to już inna historia ;) Mariusz, Krzysiek fajnie, że Was znam:) Pozdrower :)
| 19:52 poniedziałek, 17 marca 2014 | linkuj Krzyś... jak to nie odzywa... a dzisiejszy telefon ;)
To prawda, że "Mój Nowy Bagażnik z Sakwą" nie był zachwycony "Twoją Gonitwą", ale podobno mu przeszło :)
Było, jest i będzie OK :)
Darek, Krzyś ma rację w Ebowie są jeszcze twardsi zawodnicy, tylko nie zawsze mają czas by w tych wycieczkach, tfu wyprawach uczestniczyć... aczkolwiek z "wycieczki" na "wycieczkę" rowerowe kręconko sprawia coraz większą frajdę jadącym-tak jest przynajmniej w moim przypadku :) - a duuuuuuuuuuża w tym zasługa Tego, Który je Inicjuje :)
kbialy2002
| 18:59 poniedziałek, 17 marca 2014 | linkuj Dareczku nie rozpędzaj się z tą silną ekipą... po prostu tak sobie wypadliśmy poza miasto kości rozprostować po tygodniu pracy za biurkiem...
Ale było przedni to fakt...
Mario się do mnie nie odzywa - ale pewnie mu przejdzie...
Mariusz za miesiąc znowu w drogę - noooo niestety duuużooo dalej...
daro
| 20:22 niedziela, 16 marca 2014 | linkuj Mariusz - no cóż, gratki za przejechany dystans, zwłaszcza, że wczoraj nieźle dmuchało i pogoda Was nie rozpieszczała :)
Damian - do Ebowa Nam jeszcze daleko, tam jest silna ekipa :)
| 09:49 niedziela, 16 marca 2014 | linkuj Asiu... takie pomysły to tylko w Ebowie... z Tak Niezwykłym Inicjatorem :)
Damian, fakt niektórzy z Nas są pozytywnie nieobliczalni ;)
beduks
| 05:35 niedziela, 16 marca 2014 | linkuj Nie macie hamulców w tym Elblągu gratki
Nefre
| 00:53 niedziela, 16 marca 2014 | linkuj No to szacun, w taką pogodę tyle km)))))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa losie