avatar Ten blog rowerowy prowadzi sierra z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 187487.80 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.26 km/h i się wcale nie chwalę.

Na start do 17. MMA Sopot-Piran 2014

Czwartek, 1 maja 2014 · dodano: 01.05.2014 | Komentarze 4

Inspiracją dzisiejszej wycieczki był udział Naszych Dziewczyn (Oli i Marzeny) w 17. edycji Międzynarodowych Mistrzostw Autostopowych. Oczywiście pewnie braci rowerowej umknęła by ta niezwykła impreza gdyby nie jej Główny Inicjator  Artur .
Za pośrednictwem naszego forum znalazł czterech Chętnych: Roberta, Sebastiana, Zbyszka i mnie i wspólnie połączywszy siły z Darkiem z Tczewa (w okolicach Rafinerii Gdańskiej) wczesnym rankiem pomknęliśmy do Sopotu na miejsce startu zawodów.
Po pożegnaniu Naszych Rodzynków postanowiliśmy wrzucić "coś na ząb" i odprowadzić Naszego Tczewskiego Kolegę do domu. Podróżując szlakiem Motławy natknęliśmy się na przygotowania do sobotniej uroczystości. Po pożegnaniu Darka zahaczyliśmy jeszcze o kulinarną miejscówkę w Nowym Stawie i tak wstrzymywani lekkim zefirkiem dotarliśmy do Ebowa.
Dzięki Ekipie za Towarzystwo i wspólne kręconko :)
Oczywiście trzymamy kciuki by Nasze Dziewczyny dotarły szybko i bezpiecznie do miasta Piran w Słowenii.

Stąd ruszyliśmy
Ich celem Piran w Słoweni
Ich celem Piran w Słowenii © sierra
Przygotowania do sobotniej uroczystości
Przygotowania do sobotniej uroczystości © sierra
To wszystko z tulipanowych płatków
To wszystko z tulipanowych płatków © sierra