avatar Ten blog rowerowy prowadzi sierra z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 187487.80 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.26 km/h i się wcale nie chwalę.

Rowerowy Hubertus z Tczewską Ekipą

Wtorek, 11 listopada 2014 · dodano: 11.11.2014 | Komentarze 5

Na ostatnim niedzielnym spotkaniu z Morsami,  wspólną zabawę w Rowerowego Hubertusa  zaproponowała Nasza Urocza Lisiczka. Wobec powyższego wspólnie z Arturem skompletowaliśmy Elbląską Ekipę, która startując o jakieś nieprzyzwoitej porze, zameldowała się u "Wrót Tczewa", gdzie została przywitana przez Przedstawicieli Gospodarzy: Kasię i Leszka. Po lekkim kawowym, sponsorowanym przez Leszka odświeżeniu, dotarliśmy na miejsce zborne, gdzie zostaliśmy zapoznani z regułami zabawy by po krótkiej chwili ruszyć w pościg. Wprawdzie Kasia, Krzyś i Karol nazbierali najwięcej wskazówek umożliwiających odszukanie lisa (lisiczki) z jej przewodnikiem-Mirkiem, ale laur odnalezienia głównego bohatera, nie chwaląc się, przypadł mi. Następnie po części oficjalnej, w której zostaliśmy uhonorowani, przygotowanymi wcześniej nagrodami i sesji dla fotoreporterów przyszedł czas na część artystyczną tj. "ugień i kiełbę". Powrót leśnymi, niezwykle urokliwymi ścieżkami zaproponował Mirek. Niestety na jednym z liściastych singielków "lekko" nadwyrężyłem łańcuch "Mojej Gwiazdy" i tu swoją pomocą służył, niezastąpiony w takich okolicznościach, Krzyś.
Docierając do Tczewa, zaproponowałem jeszcze wizytę, jak się później okazało, tym razem nie podświetlonej fontannie.
Po pożegnaniu Dzisiejszych Gospodarzy, część Naszej Ekipy udała się by wesprzeć narodowego, kolejowego przewoźnika,  a część po odwiedzeniu kulinarnej konkurencji kultowego Turka, "na kołach" pogalopowała do Ebowa.
Pierwszy raz uczestniczyłem w tak nowatorskim pomyśle i szczerze nie żałuję.
Wielkie Dzięki Tczewskiej Ekipie za Organizację i Dobrą Zabawę.
Fajnie też, że udało się zebrać i Kogoś od Nas.
Zdaję sobie również sprawę, że co najmniej za rok taka impreza, w ramach rewanżu, powinna być zorganizowana w Ebowie, do którego zostaną zaproszeni Nasi Dzisiejsi Gospodarze :)