Krótko ale treściwie

Wtorek, 30 grudnia 2014 · dodano: 30.12.2014 | Komentarze 4

Po wczorajszej wizycie u Pana Doktora, dziś postanowiłem sprawdzić efekty kuracji. Pierwotnie miałem zrobić kółeczko przez Nowy Staw i Nowy Dwór, ale dość szybko się przekonałem, że podróżowanie w towarzystwie blachosmrodów nie będzie przyjemnością, Zatem, wbijając sobie do głowy coby zimowo zapomnieć o lewej klamce hamulca, postanowiłem odwiedzić ulubiony podjazd w Rangórach, by przez Łęcze i Ogrodniki oraz również równo zasypane białym puchem jeleniodolinowe dukty, via terenowa Modrzewina, dobić do portu.
Podsumowując: miła i przyjemna wycieczka, w relatywnie wysokiej temperaturze powietrza ulubionymi ddr-kami, unikając ile się dało asfaltowych arterii, w zimowej scenerii dostarczyła wielu niezapomnianych wrażeń. Zatem "Moja Gwiazda" jest gotowa do ostatniego rowerowego kręconka A.D 2014.
Tylny Nobby Nic 2.1 po wytarciu przez jakieś 6,5 kkm stał się semi-slickiem i został zastąpiony wcześniej lekko używanym (4,5kkm) Conti Explorerem 2.1 i jak się dzisiaj przekonałem było dobrym pomysłem.
Dzięki Krzyś za udaną operację :)
Dzięki Sławek za przygarnięcie i zaopiekowanie się lekko wystudzonym bikerem :)

Kategoria codzienność

| 07:08 środa, 31 grudnia 2014 | linkuj Krzyś, hamulce-żyleta :)
Dzięki :)
...chociaż wczoraj starałem się ich jak najmniej używać ;) szczególnie tego po lewej stronie kierownicy ;)
...tylna Conti-to rowerowa bajka ;) (dobrze, że mnie nakłoniłeś do zmiany) zwłaszcza, że podjazd jak Sam wiesz w Rangórach nie należy do najbardziej płaskich ;)

Paweł, zobaczysz jak Krzyś zainstaluje to co wiózł na kierownicy do Swojego Speca... no ale nie uprzedzajmy faktów ;)
kbialy2002
| 07:00 środa, 31 grudnia 2014 | linkuj Mario mam nadzieję że hamulce działają...
| 06:58 środa, 31 grudnia 2014 | linkuj O Pawlik mnie namierzył a ja jeżdżę z kołami na kierownicy... Tak mam kupę roboty ostatnio ale kółeczka do mojego Speca robią się eXtra...
Gość_pawlik | 23:26 wtorek, 30 grudnia 2014 | linkuj No ja dzisiaj w wielkim zdziwieniu mijałem Pana Doktora z trzecim kołem dyndającym się na kierownicy, aż mi piesi nieopatrznie wyliźli na przejście.
Czyli znaczy, że operacja udana.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa tynie