Ostatnia w lutym

Sobota, 28 lutego 2015 · dodano: 01.03.2015 | Komentarze 1

Skoro wczoraj odpuściłem Piaski, to postanowiłem zrobić je w sobotę. Pogoda dopisała, choć nie koniecznie fotograficznie. Mijałem wielu bikerów, widać szosowcy zaczęli już wiosenne treningi, a i zdarzył się też jeden, który ostro cisnął na mtb po piaskowych hopkach. Dla urozmaicenia, osiągnąwszy cel, zacząłem się przebijać nadbrzeżną, mocno grząską, leśną ddr-ką. W planie był jeszcze Turek w Tczewie, ale skierowawszy kroki w Kątach Rybackich do "Wielorybka" (tam mocne ładowanie baterii), singielkiem do Stegny postanowiłem zrezygnować (wszak nie dla samych kaemów podróżuję) i już dalej latarkowo dobiłem do portu.

Ostatnia w lutym © sierra

Jeszcze dycha i będę u celu
Jeszcze dycha i będę u celu © sierra

Rekin w Piaskach
Rekin w Piaskach © sierra
kilka fotek

Kategoria codzienność

KasiaKasia
| 06:16 wtorek, 3 marca 2015 | linkuj Mariusz pięknie ostatni luty i taki dystans super.U mnie ostatnia wycieczka w lutym to wyjazd do Elbląga , ale też 120km udało się zrobić.Jak będziesz w Tczewie to napisz.Asia w piątek organizuje nocnego świetlika o godzinie 19 tej może dołączysz do nas ognisko będzie w Turzy, zbiórka przy pomniku Jana Pawła .Jakby co mogę wyjechać w stronę Nowego Stawu pozdrawiam :).

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dlszy