Nocny spacerek na...

Piątek, 27 lutego 2015 · dodano: 01.03.2015 | Komentarze 1

Zaczęło się od telefonu Leszka i już po chwili wiedziałem, że trzecia na Hel w tym miesiącu raczej się nie zdarzy. Tym bardziej, że przeziębienie dalej mocno trzyma i jeśli już, to zrobimy co najwyżej-wiślaną. Wiedziałem, że również Władek będzie chętny, a z kolei On zorganizuje Sławka. No i w innym niż zwykle miejscu wystartowaliśmy na piątkową wycieczkę. Po drodze, gdzieś za Kępkami spotkaliśmy Krzysia ze Zbyszkiem wracających z piątkowego szwendanka po Wyspie Sobieszewskiej. Zbyszek skierował swoje koła w kierunku bezpiecznego portu, a Krzyś postanowił z Nami pokręcić w kierunku mierzei. Zaraz po ruszeniu, dostrzegliśmy szybko zbliżającego się bikera, jak się okazało, to był Robert, który tym razem szosą realizował Swój Kosmiczny Plan. Pomiędzy mostami w Rybinie, dotarło do mnie, że tak doskonała pogoda będzie sprzyjać trzeciemu atakowi na kosę helską (przez Piaski). Podzieliwszy się tą radosną nowiną z Ekipą, Nasze szeregi opuścił Leszek i Krzysiu i wspólnie z Władkiem i Sławkiem skierowaliśmy swe kroki w kierunku Sztutowa. Koledzy zadeklarowali, że mają czas do północy, zatem jeśli szybko zrobimy Piaski, to jeszcze zdążą mnie odprowadzić do Kiezmarka. Ostatecznie jednak podróż w kierunku Piasków zakończyliśmy w Kątach Rybackich, by po krótkim podładowaniu baterii, następnie ulubionym singielkiem skierować siły w kierunku Ebowa.
Dzięki Całej Ekipie z Towarzystwo i Rowerowe kręconko :)
Dzięki Leszek, że odkonserwowałeś swojego Kubusia by Nam towarzyszyć :)
Dzięki Władek i Sławek, że odwiedliście mnie od zwariowanego pomysłu, trzeciej, tym razem samotnej podróży do Piekła :)