Z AGR Tczew na Bursztynową Górę

Sobota, 13 lutego 2016 · dodano: 14.02.2016 | Komentarze 0

Chętnie przyjąłem zaproszenie Asi z AGR Tczew na wspólny wypad do Rezerwatu Bursztynowej Góry i 5:00 na zbiórce pojawił się Sławek, za Rakowem dołączył do Nas Krzyś, a w Tczewie Robert. Z wyraźną ulgą stwierdziliśmy, że podwoje kultowej cukierni stały otworem i po wciągnięciu kilka kalorii, zmagając się szarpaniem nowego napędu "Mojej Gwiazdy" (okazało się, że Krzysia zapasowa spinka łańcucha pomogła), punktualnie dotarliśmy na zbiórkę w Tczewie. Po przywitaniu, prószeni lekkim opadem, sprawnie ruszyliśmy do celu. W okolicach Pszczółek, opona Moniki skutecznie się zbuntowała i po błyskawicznej akcji ratunkowej doktora-Krzysia (pomocną okazała się taśma "macgajwerówka" podróżująca w nieodgadnionych czeluściach mojego plecaka) można było kontynuować podróż. Monika mimo zapewnień Krzysia, że spokojnie może jechać dalej, zdecydowała się na opuszczenie Naszej Wesołej Gromadki. Gdzieś w okolicach Pruszcza Gdańskiego, dołączyli do Nas Darek i Tomek (ostatnio zwiedziliśmy wspólnie Hel), którzy okazali się niezłymi Nawigatorami a opuścili: Robert "Fat Bike" z Olą przemieszczającą się pięknym miejskim bicyklem oraz Marzena z Mirkiem.  Kilka chwil dalej dotarliśmy do Rezerwatu Bursztynowej Góry, by następnie uroczym singielkem i trochę po torowisku kolejowym dotrzeć do kolejnego, wyznaczonego na dziś, celu. Ponieważ zaczęło się zmierzchać zarządzono powrót i po pierogowym popasie w Pruszczu Gdańskim i dotarciu do Tczewa podjęliśmy decyzję, że damy zarobić kolei żelaznej.
Świetny pomysł na rowerową wycieczkę, wiele atrakcji, bezbłędna nawigacja, no i sprawdzona Ekipa sprawiły, że lubię być chory na cyklozę :)
Dzięki Wszystkim za mile spędzoną rowerowo sobotę.