Walentynkowe Morsowanie

Niedziela, 14 lutego 2016 · dodano: 14.02.2016 | Komentarze 0

Skoro dzień wcześniej potwierdziłem Markowi czas i miejsce startu niedzielnej wycieczki, to chwilę przed 9:30 pojawiłem się pod Special Pubem, a po chwili dołączył Marek, Darek i Marian. Ponieważ Tych dwóch ostatnich miało na dziś inne plany (wszak walentynki) niż morsowanie, w Marzęcinie się pożegnaliśmy by jednocześnie "zasilić się" Mariuszem (Kudlaty), który nie bacząc że rama jego bike'a zaczęła żyć własnym życiem z wyraźną werwą (zwiększając średnią) pomknął z Nami w kierunku mierzei. Punktualnie dotarliśmy na plażę w Stegnie, by po wspólnej fotce zakosztować temperatury wody, która miała dziś 2,5 stopnia powyżej zera. Okazało się, że podobny do naszego planu miała Wioletta i po rozgrzaniu "rybną z grzanką" w "Łajbie" wspólnie, z krótkim międzylądowaniem kaloriowym w Marzęcinie, documowaliśmy do portu.
Dziś po wejściu do wody było mi naprawdę zimno (do wody wchodzę w takich warunkach nie pierwszy raz), ale patrząc na Marka zanurzonego w morskiej toni, przemogłem się i zdecydowałem do niego dołączyć. I to był dobry pomysł.
Liczyłem na trochę większą rowerową frekwencję, ale dzięki temu, że w powrotnej drodze towarzyszyła Nam Wioletta, dzisiejszy dzień był wyjątkowy.
Może kiedyś zdecyduję, że zalegalizuję "morsowanie" (otrzymam pamiątkowy dyplom, zainwestuję w odpowiedni strój), ale na razie wolę funkcjonować jako Mors niezrzeszony ;)
Dzięki Wszystkim za wyjątkową rowerową niedzielę.